מחכה לחגים?

הורוביץ: "נעשה הכל כדי להימנע מסגר, זה לא גזירת גורל"

שר הבריאות ניצן הורוביץ דוחה את הטענות כי יש להטיל סגר כבר עכשיו בכדי להימנע מסגר בחגים: "סגר הוא מוצא אחרון. נעשה הכול כדי להימנע ממנו. יש לנו האמצעים להימנע מסגר" (אקטואליה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
שר הבריאות ניצן הורוביץ (צילום: Avshalom Sassoni/FLASH90)

שר הבריאות, ניצן הורוביץ, דוחה הבוקר (ראשון) את הטענות כי יש להטיל סגר כבר עכשיו בכדי להימנע מסגר בחגים: "סגר הוא מוצא אחרון. נעשה הכול כדי להימנע ממנו. יש לנו האמצעים להימנע מסגר".

במהלך ביקור במתחם בדיקות מהיר של מד"א ירושלים, התבטא השר הורוביץ: "סגר הוא לא גזירת גורל. סגר הוא צעד מאוד קשה עם השלכות מאוד פוגעניות מאוד על הכלכלה, החברה וגם על הבריאות. לכן אני לא מקבל את הטענות שצריך לקבל החלטה על סגר כבר עכשיו ולשתק את המדינה מראש, סגר הוא מוצא אחרון וכל עוד יש אפשרות להימנע ממנו - נעשה כל מה שאפשר".

לדבריו: "יש לנו את האמצעים להמנע מסגר. זה תלוי בפעולות הממשלה, אבל זה תלוי יותר מכל בשיתוף פעולה של הציבור. הקפידו על הנחיות, המנעו מהתקהלויות צפופות, עטו מסכות, מעל הכל - צאו להתחסן".

שר הבריאות הוסיף כי: "כולם מבינים שהקורונה לא הולכת להיעלם בקרוב מחיינו לחלוטין בכל העולם. כל הצעדים שאנו נוקטים - בהם מערך הבדיקות המהירות - נועדו לשרת אותנו לאורך זמן. אנחנו פורסים היום את התשתית שתאפשר לנו לנהל את החיים בישראל לצד הקורונה בטווח הארוך".

הבוקר עדכן משרד הבריאות כי ביממה האחרונה אותרו בישראל 2,886 חולי קורונה חדשים. כמו אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 3.83%. במהלך היממה האחרונה בוצעו 76,203 בדיקות.

עוד עולה מנתוני משרד הבריאות כי 602 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים, מספר החולים המאושפזים במצב קשה עלה והוא עומד על 348, מתוכם 52 מחוברים למכונות הנשמה. 715 חולים מאושפזים במצב קריטי.

עד כה, 6,535 חולי קורונה נפטרו מאז פרוץ המגיפה. כמו כן, עד כה נדבקו בישראל 898,433 מאומתי קורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר