דרשו בשלומו

בנט ונתניהו התקשרו לח"כ איתמר בן גביר

ראש הממשלה בנט וראש האופוזיציה נתניהו התקשר והלילה לח"כ איתמר בן גביר, ודרש בשלומו לאחר אשפוזו בבית החולים הדסה בשל החמרה במצבו הרפואי: "זה לא מובן מאליו" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
בן גביר ונתניהו (צילום: חיים גולדברג - כיכר השבת, יונתן זינדל - פלאש 90)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התקשר הבוקר (ראשון) ליו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, המאושפז בבית החולים בשל מחלת הקורונה ודרש בשלומו ואיחל לו רפואה שלימה. ה

בלשכת בן גביר הדגישו כי: "השיחה בין השניים הייתה לבבית. בן גביר סיפר לרוה"מ על מסירות הנפש של הצוות הרפואי בהם האחים והאחיות, הרופאים והרופאות במחלקות הקורונה ויחד עם זאת ביקש להוסיף תקנים לכח אדם, כדי להקל על העומס הרב ששורר במחלקות. רוה"מ בנט השיב כי הוא עובד על כך והורה להוסיף 2.5 מליארד שקל למערכת הבריאות".

בסיום השיחה הודה ח"כ בן גביר על דאגתו הכנה של רוה"מ ואמר: "אני מודה לרוה"מ נפתלי בנט על שיחתו והתעניינותו בשלומי, זה לא מובן מאליו שבזמן שנטל המדינה הכבד נמצא על כתפיו, הוא טורח ומתקשר להביע התעניינות במצבי הרפואי".

מוקדם יותר, יו"ר האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו, התקשר לח"כ איתמר בן גביר ודרש בשלומו. מלשכת ח"כ בן גביר נמסר הבוקר כי: "נתניהו התקשר ממקום חופשתו בחו"ל ואיחל לו רפואה שלימה. השיחה בין השניים הייתה לבבית, נתניהו ביקש לדעת נתונים ופרטים עובדתיים וייעץ לו מספר המלצות".

כזכור, בן גביר פונה אתמול לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, לאחר שחלה החמרה במצבו הבריאותי. בלשכתו הדגישו כי הוא פונה בשל: "עקב החרפת תסמינים. הוא חש בטוב, נמצא בהכרה מלאה ובהשגחת הצוות הרפואי".

ח"כ בן גביר הודה לנתניהו על דאגתו הכנה ואמר: "זה לא מובן מאליו שבזמן שנתניהו שוהה בחופשה עם בני משפחתו, הוא טורח ומתקשר להביע התעניינות במצבי הרפואי".

לאחר שהודיע על כך שנמצא חיובי לנגיף, אמר ח"כ בן גביר: "אני קורא לציבור להקפיד על הנחיות משרד הבריאות. רפואה שלימה לכל תושבי מדינת ישראל". לדבריו: "לפני זמן קצר קיבלתי תשובה שאני חיובי לנגיף הקורונה. הבוקר נשאלתי מדוע הלכתי להיבדק, ועניתי שחובתנו היא לשמור על בריאות הסובבים אותנו. אם יש לכם ספק, אין ספק. לכו להתחסן ולהיבדק - זה מציל חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר