בצל ההקלטות

ליברמן רומז: אלי אבידר לא יישאר במפלגה

לאחר חשיפת ההקלטות בהן נשמע השר אלי אבידר מדבר בזלזול על יו"ר מפלגתו, אמר ליברמן בישיבת הסיעה כי "אלי אבידר החליט ללכת בדרכו ואני מאחל לו בהצלחה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
השר אלי אבידר (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

השר אלי אבידר לא ישובץ ברשימת ישראל ביתנו בכנסת הבאה, כך רמז היום (שני) שר האוצר אביגדור ליברמן בישיבת הסיעה. הבוקר נחשפה ברשת ב' הקלטה בה נשמע השר אבידר מדבר בזלזול כלפי ראש מפלגתו השר ליברמן. בין היתר נשמע אבידר אומר כי "אם היית צריך אותי לא היית נותן שני משרדים לעודד פורר ולי משאיר את הקשר עם ה-OECD. אז לפחות אל תעבוד עליי, לא יצא לך שם של שקרן עד היום".

במערכת הפוליטית שיערו כי מקומו של אבידר במפלגה עומד על כרעי התרנגולת. זאת לא הפעם הראשונה שבה אבידר מאתגר את ליברמן, וזה כידוע אינו נשאר חייב. בעת הקמת הממשלה הציע ליברמן לאבידר לשמש כשר במשרד האוצר, אולם אבידר החליט להיאבק על כבודו ואף נשמע אומר כי "מעתה והלאה הסיעה מונה שישה ח"כים וח"כ עצמאי אחד". לבסוף התרצה אבידר לשמש כשר ללא תיק, אך אין זה סוד שליברמן אינו מחבב התנהלות עצמאית בתוך במפלגתו, ושכסאו של אבידר במפלגה זמני בלבד.

במהלך ישיבת המפלגה שהתקיימה היום, נשאל ליברמן על תגובתו להקלטות אבידר. ליברמן ניסה לבטל את חשיבות ההקלטות אך בין הדברים אמר כי "אני גדלתי על ערכי ההדר הבית"רי, אני מעולם לא מקליט לא עצמי ולא אחרים ובטח לא מדליף לתקשורת. אלי אבידר החליט ללכת בדרכו ואני מאחל לו בהצלחה", ובכך כנראה רמז בכך על סיום דרכו של אלי אבידר במפלגת 'ישראל ביתנו'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר