עדות חדשה | מביך

פרשיית סילמן: העד; "הבחור לא תקף אותה, ולא התקרב אליה"

התקיפה שאולי לא הייתה - של חברת הכנסת סילמן נמשכת. היום, פורסם כי היה עד ראייה ל"אירוע התקיפה", ולדבריו, הבחור שתקף בכלל לא היה קרוב לסילמן והוא כלל לא ניסה לתקוף (אקטואליה)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הותקפה או לא? עידית סילמן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן מ'ימינה' שעוררה סערה בתחילת השבוע, לאחר שטענה כי הותקפה בתחנת דלק, ומאידך סירבה למסור פרטים על האירוע שלדבריה התרחש - צעד שגרם לרבים לפקפק בטענתה. היום (שלישי), כך על פי הפרסום של בועז גולן ב'0404', יש עד חדש, שהיה עד למתרחש.

על פי הדיווח של גולן, מדובר בנהג משאית, שהיה באותה העת בתחנת הדלק המדוברת, והיה עד לשיח בין "התוקף" לבין סילמן. העד זומן להגיע היום לקצין הכנסת כדי למסור את עדותו.

העד סיפר, כי בניגוד לגירסה המי-יודע כמה שסילמן הציגה, האירוע התרחש בתוך תחנת הדלק. לדבריו: "הגיע אדם ברכב מסוג יונדאי - לתדלק. בעמדה ממול הייתה סילמן. הבחור אמר לה, ממרחק של 3-4 מטר: "מכרתם את המדינה". סילמן, הגיבה בצעקות, "אגיש נגדך תלונה", אך אותו בחור כלל לא התקרב אליה, לא איים עליה ובוודאי שלא תקף אותה".

נתניהו מגיב לסערת סילמן: "תוכיחי או שתתנצלי" (ערוץ כנסת)

למה העד נזכר עכשיו? לדבריו: "הוא לא קישר כי מדובר בסילמן ורק לאחר שהסיפור התחיל לרוץ בתקשורת, הוא נזכר; "אין לי אין שום קשר לאירוע. הייתי בתחנה, לקחתי כוס קפה ואז ראיתי את המפגש בניהם. באופן הכי ברור אני מעיד כי הבחור לא תקף אותה וכלל לא התקרב אליה למרחק שבו אפשר לתקוף", סיפר העד נהג המשאית.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', סילמן טענה, בריאיון לתוכנית 'פגוש את העיתונות' ב'חדשות 12' כי הותקפה פיזית לפני כשבועיים בתחנת דלק בעיר מודיעין. "לפני שבועיים היה לי מקרה, תפס אותי בן אדם, אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין, פשוט הטיח אותי לרכב, פיזית, זה משהו שבחיים לא קרה לפני כן. לא היו שם אנשים, הוא התקרב לרכב והטיח אותי אל הרכב", סיפרה ח"כ סילמן.

בבוקר למחרת סירבה ח"כ סילמן לספר פרטים נוספים על אירוע התקיפה, אך הבהירה כי קצין הכנסת קיבל תלונה על האירוע החמור. מבדיקת 'כיכר השבת' עלה כי בלשכת קצין הכנסת לא התקבלה תלונה על אירוע התקיפה. כאשר בהמשך היום, נפגשה סילמן עם קצין הכנסת.

אתמול, כבר סילמן שינתה שוב את גירסתה וטענה כי האירוע לא התרחש בתחנת הדלק אלא בסמיכות אליו - וגם טענה שפרצו לחשבון הטוויטר שלה - שכלל לא נפרץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר