"עבודה מבולגנת"

לפיד התנגד ל'תו ירוק'; בנט התקפל והסביר

עם תחילת ההתפשטות של זן האומיקרון בישראל, ראש הממשלה בנט, רצה להחיל תו ירוק גם בקניונים, אך נתקל בהתנגדות נחרצת של לפיד • כך בנט הסביר את ההתקפלות (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנט ורה"מ החליפי לפיד (צילום: MARC ISRAEL SELLEM/POOL)

מיד כשנודע על התפשטות זן האומיקרון בישראל, ראש הממשלה נפתלי בנט, רצה להחיל באופן מיידי את התו הירוק בקניונים, אך נתקל בהתנגדות של שר החוץ לפיד.

על פי הפרסום הערב (ראשון) ב'כאן חדשות', בנט ניסה לקדם מהלך משמעותי של התו הירוק בקניונים - מהלך אותו הוביל בשבוע שעבר, אך היה נחוש לקדם אותו כבר בתחילת התפשטות האומיקרון.

לפיד סירב בנחרצות למהלך הזה, בכיר בממשלה אמר ל'כאן', "בנט היה יכול להתגבר על כל מכשול אחר בתוך הממשלה, אבל ההתנגדות של לפיד הפתיעה אותו וגרמה לו לרדת מהמהלך".

כזכור, מוקדם יותר היום, כשבנט היה בטוח שהמיקרופונים מכובים, הוא נזף הבשרים בישיבת הממשלה וטען שבלחץ של כמה טלפונים הם "ברחו" מהתו הירוק בקניונים - את העקיצה הוא כמובן שיגר גם לעברו של לפיד.

הערב, במסיבת עיתונאים שקיים בנט, הוא התייחס לפרסום הזה ואמר: "העבודה עם השר לפיד מצוינת. נכון זה מבולגן, זה לא פשוט, אבל אזרחי ישראל זוכים למנהיגות הרבה יותר רצינית ומהודקת מברוב מדינות העולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר