התפשטות האומיקרון

ידונו בהחמרת הגבלות: בנט פגש עם הורביץ

שר הבריאות ניצן הורביץ בביקורת על שר האוצר ליברמן וטען כי הוספת מגבלות קורונה "יהיו חייבות לבוא לצד פיצויים" • רה"מ ושר הבריאות ידונו בהרחבת מגבלות התו הירוק (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מארק ישראל סלם, פול)

ראש הממשלה נפתלי בנט נועד כעת עם שר הבריאות ניצן הורביץ והשניים דנים בהרחבת הגבלות הקורונה בצל התפשטות התחלואה וזן האומיקרון.

שר הבריאות התייחס לציטוטים שהובאו בשם ראש הממשלה נפתלי בנט, כי הוא בעד סגירה הרמטית של השמיים. הורביץ אמר י מדובר בצעד "קיצוני".

לצד הקריאות בממשלה להחמרת מגבלות הקורונה בצל החשש מהאומיקרון, שר הבריאות ניצן הורביץ אמר היום (שני) בריאיון לאתר 'וואלה!' כי הוא לא יתן יד להטלת מגבלות באם לא ייקבעו פיצויים - ביקורת מרומזת נגד שר האוצר ליברמן שמסרב לתת פיצויים לעסקים בשל מגבלות.

"צריכה להיות מדיניות לאומית, אין לסגור ענפים או לעשות השבתות ללא פיצויים" אמר השר הורביץ בריאיון והתייחס לטענות על הירידה באמון הציבורי ואמר כי הוא "לא חושב שהציבור מאבד אמון. הוא מכיר את הערך של החיסון ויודע איך יצאנו מהגלים הקודמים. הציבור במודעות מלאה".

עוד אמר הורביץ כי "אם נגרמת פגיעה בענף שלם - זה מחייב פיצוי. צריכה להיות מדיניות לאומית, כי ללא פיצויים אי אפשר ללכת לצעדים של פגיעות בפרנסה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר