"אוזלת יד" • הקצין תוקף

פרויקטור השבויים: יכולנו לשחרר את החיילים

הקצין הבכיר באמ"ן שהיה אחראי על השבויים והנעדרים טוען: "יכולנו לשחרר את השבויים" הקצין השתתף במגעים מול החמאס לשחרור החיילים השבויים והאזרחים הנעדרים (מדיני)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

קצין בכיר באמ''ן ששימש כפרויקטור השבויים ונעדרים מטעם צה"ל והשתתף במגעים הרגישים והחסויים מול חמאס ומצרים, פרש בחודשים האחרונים מתפקידו בצוות הישראלי, הערב (שלישי) הוא התראיין לחדשות הערב של 'כאן 11'.

לטענתו, פרש מהתפקיד במחאה על שהמדינה לא פועלת מספיק למען החזרת השבויים והנעדרים לישראל ופועל ב"אזלת יד".

הקצין, שעסק בנושא שנים רבות, תחילה כקצין בכיר ובהמשך כנציג הרמטכ"ל בצוות השבויים והנעדרים, סיפר כי שלח לפני שלושה חודשים מכתב לרמטכ"ל בו הלין על כך שלמרות שלישראל יש את הכלים להחזיר את השבויים, היא לא פועלת לשם כך, בנוסף, שירטט כיצד הוחמצו שתי הזדמנויות להחזרת השבויים והנעדרים.

כזכור, כיום מוחזקים בעזה שני אזרחים בעודם בחיים, אברה מנגיסטו והישאם א-סייד וכן שני חללי צה"ל ממבצע צוק איתן, הדר גולדין ואורון שאול.

מדובר צה"ל נמסר: "הקצין שירת במילואים בתפקיד העוסק בתחום השבויים והנעדרים. לאחרונה החליט הקצין לפרוש משירות מילואים מסיבותיו. צה״ל מודה לו על שירותו לאורך השנים ומכבד את החלטתו. צה״ל ומפקדיו ימשיכו לפעול במגוון דרכים בשיתוף הדרג המדיני להשבת השבויים והנעדרים וללוות את משפחותיהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר