ממליץ לקצר את הבידוד

ליברמן: "2021 - השנה הכי טובה במאה הנוכחית מבחינה כלכלית"

בנאום חסר מודעות, הסביר שר האוצר, כי הכל טוב במדינת ישראל והרבעון כמו גם השנה האחרונה הם הטובים ביותר • ליברמן המליץ לקצר את ימי הבידוד - לחמישה ימים (אקטואליה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ליברמן, היום בכנסת (צילום: ערוץ כנסת)

בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו היום (שני) בכנסת, דיבר יו"ר המפלגה, שר האוצר אביגדור ליברמן, והתייחס לטענות המופנות נגדו, שאינו מוכן לתת סיוע לעסקים.

לדברי ליברמן, "מי שזכאי - מקבל עזרה. הדוגמא האחרונה היא ענף התיירות. המדינה העמידה מאות מיליונים לעזרת עסקים בצורה אחראית והוגנת. גם בעסקים אחרים, כל מי שזכאי יקבל את הפיצוי. אבל אקבל החלטות רק על בסיס שיקולים כלכליים, לא פופוליסטיים או אלקטורליים".

ליברמן התייחס בציניות כנגד הביקורות נגדו וסיפר, "ראיתי שמנכ"ל חברת משביר (המשביר לצרכן) מתלונן על הטיפול של הממשלה ומה היא לא עושה וכמה קשה. מכיוון שהמשביר נסחרת בבורסה, אפשר בקלות להסתכל על המאזנים שלה. בהשוואה ל-2019, אז המשביר הפסידו 20 מיליון שקל. ב-2021 הם הרוויחו עם הקורונה 18 מיליון שקלים. הדבר היחיד שהיה אי דיוק היה ש-2021 היא בוודאות השנה הכי טובה במאה הנוכחית מבחינה כלכלית".

לגבי מחדל הממשלה בטיפול במשבר הגל החמישי, אמר ליברמן, "אני מופתע מכלי התקשורת שמביאים את הציבור לחרדה. צפויים לנו ינואר ופברואר לא פשוטים אבל זה לא סוף העולם אנחנו ערוכים".

לגבי אי השתתפותו בקבינט הקורונה, ניסה ליברמן להסביר: "אני סומך על השר חמד עמאר יותר מעל עצמי בעניינים האלה של הקבינט, אני מגיע רק 'מידי פעם'".

על מחדל הבדיקות, הוא טען, כי זו המדיניות הנוכחית: "כל תלמיד וכל מורה יקבלו 3 ערכות בדיקה הביתה חינם. אנשים מעל גיל 60 יכולים לעשות בתחנות המוסדרות, אנטיגן או PCR, הוכחנו שאנחנו קשובים ומבינים כשיש צורך. מי שזכאי לעזרה - יקבל עזרה".

"אנחנו עושים ניהול סיכונים נכון. ביטלנו את כל רשימת המדינות האדומות, ויש אפשרות לכולם לצאת ולחזור ארצה, כפוף לבדיקה עדכנית. מבחינת ימי הבידוד - ניתן וצריך לקצר לחמישה ימי בידוד כמו שאר המדינות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר