המגעים לעסקת טיעון

השר אלי אבידר: אהרן ברק ביצע פיגוע באמון הציבור

"השופט אהרון ברק ביצע פיגוע באמון הציבור הדמוקרטי במדינת ישראל, עם תמיכתו בעסקת טיעון לנתניהו", כך תקף השר אלי אבידר את המתווך בין נתניהו למנדלבליט (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר אלי אבידר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

על רקע מעורבותו בשיחות בין ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, השר אלי אבידר תוקף בחריפות את נשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרן ברק וטוען כי ביצע פיגוע באמון הציבור: "מי היה מאמין שהשופט אהרון ברק ילבין את גדול מחריבי מערכת המשפט. זה פיגוע באמון הציבור הדמוקרטי".

במהלך פגישה עם פעיליו התבטא השר אבידר: "השופט אהרון ברק ביצע פיגוע באמון הציבור הדמוקרטי במדינת ישראל, עם תמיכתו בעסקת טיעון לנתניהו".

לדבריו: "חיכיתי שהשופט ברק יבהיר את עמדתו וידבר על הנושא באופן עקרוני, אך ההבהרות היו גרועות מהתמיכה הראשונית. הוא נתן לגיטימציה מלאה לעסקת טיעון מפוקפקת למי שיצא בתחילת 2020 למסע להחרבת הדמוקרטיה, לדריסת שומרי הסף, לניטרול הרשות המחוקקת, להריסת הרשות השופטת; ששופריו "התנדבו לנהוג ב D9" שיחריב את בית המשפט העליון".

"רבותיי", הוסיף אבידר: "אין הגדרה אחרת; התמיכה הגורפת של אהרון ברק בעסקת טיעון מפוקפקת עם נתניהו היא פיגוע בלתי נתפס בדמוקרטיה ופרצופו הזחוח של נתניהו בבית הפרקליט שלו, אמש, אומר הכל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר