בעקבות הריאיון ב'כיכר'

בש"ס מגיבים: "דרעי שוחח עם עבאס כאיש דת"

העיתונאי מוחמד מג'אדלה חשף באולפן 'כיכר' כי יו"ר ש"ס, אריה דרעי, היה אחד המתווכים המרכזיים בין נתניהו למנסור עבאס; בש"ס מכחישים: "לא היה מחשבה של רגע" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי ועבאס (צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)

פרשן 'חדשות 12', מוחמד מג'אדלה, חשף בריאיון באולפן 'כיכר השבת' כי יו"ר ש"ס, אריה דרעי, היה בין הגורמים המרכזיים שניסו לשכנע את מנסור עבאס, יו"ר רע"מ, לתמוך בממשלת ימין בראשות בנימין נתניהו, ולמעשה הכשיר את עבאס בממשלת בנט-לפיד.

אך בתנועת ש"ס מכחישים את הדברים וטוענים כי מעולם לא חשבו על אופציה של הקמת ממשלה הנשענת על רע"מ, עם זאת מאשרים במפלגה את דבר קיום השיחות בין דרעי לעבאס.

בהודעה מטעם ש"ס נמסר: "לא היה מחשבה של רגע, להקים ממשלה עם רע״מ, או עם מפלגות שלא מאמינים בקיומה של מדינת ישראל. האמנו שאנו צריכים לעשות הכל בשביל האוכלוסיה הערבית שחיה איתנו, ומשכך בממשלה הקודמת קידמנו תכנית חומש עם סיוע של 15 מיליארד ש״ח לחברה הערבית. השיחות עם רע״מ עסקו בנושאים אזרחיים בלבד".

מוחמד מג'אדלה על שיחות דרעי ועבאס

בש"ס הוסיפו: "עבאס טוען שנפגש עם נתניהו מספר פעמים בבלפור, יו״ר ש״ס דרעי מעולם לא היה עד לשיחות הללו".

כאמור, בש"ס לא מכחישים את דבר השיחות בין דרעי לעבאס ואומרים: "דרעי פעל רבות בכדי למנוע את הקמתה של ממשלת ההונאה, המסוכנת למדינה ופועלת לחיסול הזהות היהודית ומתעמרת באוכלוסיות החלשות. בין היתר שוחח דרעי עם עבאס כאיש דת ע״כ שאסור לו לסייע לממשלת שמאל חילונית ליברלית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר