"מצפצף על ההנחיות"

אחרי שלפיד ברח; בכיר בשב"כ הגיע לביתו "לחדד נהלים"

שר החוץ לפיד, ברח לפני כחודש למאבטחיו ורץ להצבעות במשכן הכנסת. גורמים בשב"כ טוענים, כי לפיד מצפצף על ההנחיות ובכיר בארגון, הגיע לביתו "לחדד את ההנחיות" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יאיר לפיד בכנסת (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד, מצפצף על הנחיות האבטחה המחמירות של שב"כ? כך עולה הערב (ראשון) בפרסום של העיתונאי מיכאל שמש ב'כאן'.

לפיד, הנחשב לאחת הדמויות הבכירות המאובטחות ביותר במדינת ישראל, גם בשל תפקידו כשר החוץ וראש הממשלה החליפי ובשל העובדה שבעוד כשנה וחצי הוא צפוי להיכנס לתפקידו כראש הממשלה, במקומו של נפתלי בנט, התעלם לפני יותר מחודש מהמאבטחים המוצמדים אליו מטעם שירות הביטחון הכללי וזאת בכדי להגיע ולהשתתף בהצבעות במליאת הכנסת, מחשש להפסד של הקואליציה, הפסד על חודו של קול.

הערב פורסם, כי בעקבות ה"בריחה" מהמאבטחים, בכיר בשב"כ הגיע לאחרונה לביתו של לפיד, כדי לחדד את הנהלים. גורמים בשב"כ, אף אמרו על פי הדיווח, כי לפיד ממשיך "לצפצף" על ההנחיות גם אחרי השיחה.

כזכור, בחודש דצמבר לפיד נקרא על ידי הנהלת הקואליציה להגיע במהירות למליאת הכנסת. לפיד יצא מביתו, אך המאבטחים ביקשו ממנו להמתין מספר דקות בכדי שיתארגנו ללוות אותו בדרכו לירושלים. לפיד לא נענה לבקשה ויצא ללא אבטחה. המאבטחים יצאו בעקבותיו ונפגשו איתו בכניסה למשכן הכנסת.

גורם שנחשף לסיפור התבטא בשיחה עם 'כאן' כי: "לפיד פועל באופן שפוגע במאבטחים ובאבטחה שלו". מלשכת שר החוץ נמסר: ''אנחנו לא מתייחסים לסידורי האבטחה של שר החוץ''.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר