"תחזיר את נתניהו"

ב'כחול לבן' מאשימים: מיכאלי תפרק את הממשלה

לקראת יום נוסף של החרם שהטילה 'כחול לבן' על ההצבעות במליאה, בסביבת שר הביטחון בני גנץ תוקפים ומאשימים כי יו"ר 'העבודה' מירב מיכאלי תפרק את הממשלה (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מיכאלי וגנץ (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

"אם יש מישהו שיפרק את הממשלה הזאת, זו מיכאלי ומפלגת העבודה", כך האשימו בכירים בסביבת יו"ר 'כחול לבן' ושר הביטחון, בני גנץ, את יו"ר 'העבודה' ושרת התחבורה מירב מיכאלי.

על פי הדיווח ב'ישראל היום', בכירים בסביבת גנץ התבטאו אמש: "אם יש מישהו שיפרק את הממשלה הזאת, זו מיכאלי ומפלגת העבודה. היא תחזיר את נתניהו לשלטון. ברוב המפלגות הבינו שחוקי הביטחון של גנץ חשובים והנמיכו במהלך היום את הווליום, רק במפלגת העבודה ממשיכים להתעקש. לא ברור איך היא לא מצליחה לשלוט במפלגה שלה".

מנגד, במפלגת העבודה אמרו כי: "כתמיד, מפלגת העבודה תנהג גם הפעם באחריות ובערכיות. שיטת ה'תחזיק אותי לפני שאני חוזר לנתניהו' של גנץ לא מתאימה ולא מכבדת את השותפות הקואליציוניות.

"בימים אלה נדרשת רגישות חברתית וכניסה תחת האלונקה לטובת הציבורים החלשים ולטובת קיום הממשלה החשובה הזו. נמשיך לעשות כל מאמץ להגיע להסכמות לטובת אזרחיות ואזרחי ישראל".

כזכור, בתחילת השבוע החליט השר גנץ להחרים את ההצבעות במליאה כמחאה על עיכוב בחקיקת חוקים שסיעתו מובילה. בתגובה תקפו בכירים בקואליציה ואמרו: "התנהגות ילדותית של גנץ שחושב שכולם מטומטמים.

"לא מדובר בביטחון המדינה אלא בפנסיות של חברים שלו. גנץ בעצם תקע את כל החקיקה שהייתה אמורה לעבור היום כולל נקודות זכות למשלמי המיסים. שוב גנץ מתנהג כחמוץ ומנסה לערער את היציבות של הקואלציה כמו ילד קטן. אולי הוא שוב מדמיין ממשלה עם ביבי".

דברי הבכירים בקולאיציה פורסמו בזמן פגישת בני גנץ ונפתלי בנט. גנץ עודכן בדברים והחליט לפוצץ את הפגישה כמחאה על ההתנהלות מולו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר