מביך | צפו

בנט נשאל על הפגיעה ב'באבי יאר' - וגמגמם

במהלך הצהרה לתקשורת ישראלית וזרה יחד עם קנצלר גרמניה המבקר בישראל, נשאל ראש הממשלה בנט מספר פעמים על הפגיעה הרוסית בבאבי יאר - והתחמק (חדשות)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
שולץ ובנט במסיבת העיתונים, היום (צילום: לע"מ)

קנצלר גרמניה אולף שולץ מבקר היום (רביעי) בישראל, ובמהלך הצהרה לתקשורת שלו יחד עם ראש הממשלה בנט במלון המלך דוד בירושלים, נשאלו השניים לגבי הפגיעה הרוסית אתמול בבאבי יאר - במסגרת המלחמה באוקראינה.

ראש הממשלה הישראלי והקנצלר הגרמני מסרו תחילה הצהרות לתקשורת, ודיברו על המלחמה באוקראינה, על שתי מדינות לשני עים לפלסטינים וכן על שיחות הגרעין בווינה.

לאחר מכן, ניתנה אפשרות לעיתונאים לשאול שאלות, ועיתונאית גרמניה שאלה את בנט ושולץ לגבי הפגיעה בבאבי איר. ראש הממשלה נפתלי בנט התחמק מהשאלה ואמר כי "קודם כל הקנצלר שולץ, לראות אותך ביד ושם אני לא יודע אם אנשים יודעים, אבל אתה התעקשת למרות שהביקור שלך קצר, אתה התעקשת שיד ושם, יהיה בתוך הביקור, אני יכול לומר שלא רק היית שם עם הראש, אלא גם עם הלב. אני מעריך את זה."

עוד אמר בנט כי "באבי יאר הוא אחד מהמקומות בו נערך רצח המוני במסגרת הפתרון הסופי..." עוד אמר כי "בדיוק הקנצלר אמר... דיברנו על אחריות ואני מאמין שאת מדברת על פלישה צבאית... מן הסתם זה רגיש.."

יצוין, כי השנה חל 80 שנים לטבח הנורא והאכזרי בבאבי יאר. "כיכר השבת", סיקר בהרחבה את הטבח הנורא מהזוויות השונות, כפי שתוכלו לקרוא כאן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר