"כמו סטלין"

כשאמסלם השאיל מעיל למרב מיכאלי • צפו

בנאום שנשא היום חבר הכנסת דוד אמסלם בכנסת, הוא עמד על שורת נושאים; האבטחה של מנדלבליט ומשפחתו, עליית הפליטים מאוקראינה וההצבעה של טופורבסקי; מדוע השאיל מעיל למרב מיכאלי? • צפו (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
מיכאלי עם המעיל של אמסלם (צילום: ערוץ כנסת)

חבר הכנסת דוד אמסלם, הידוע בנאומים הפומפוזיים שלו, עלה היום (רביעי) לדוכן מליאת הכנסת ודיבר על שלל נושאים אקטואליים.

בפתח דבריו, דיבר ח"כ אמסלם על ההצבעה ב"פה אחד" של סיו"ר הקואליציה בועז טופורובסקי, ואמר: "טופורבסקי פתאום נכנס לוועדת הכנסת - למרות שהוא לא ראש הוועדה, סגר את הדלת והתחיל להעביר חוקים. הוא בן אדם הזוי. כמו סטלין - גם סטלין קיבל החלטות פה אחד. ברור לחלוטין שהוא קיבל הנחיות - כמו כל הקרטונים ביש עתיד".

אמסלם עבר לדבר על היועץ המשפטי לשעבר ואמר: "למה מי אתה. האזרח מנדלבלוף עדיין מאובטח ואנחנו משלמים על כך מאות אלפי שקלים בשנה. ולנתניהו ולבני ביתו - המשפחה הכי מאוימת בישראל, הורידו את האבטחה".

לאחר מכן עבר אמסלם לדבר על נושא הפליטים ואמר: "קודם צריך לעלות את יהודי אתיופיה: הדבר הראשון שאעשה, אני דודי אמסלם - זה להביא אותם תוך שבוע עם בג"צ או בלי שמג"צ. מפלגת העבודה, לא היתה מעלה אותם - זו לא האוכלוסייה שלהם. מי שהעלה אותם זה הליכוד".

אמסלם המשיך ותקף: "בלונדינים עם עיניים כחולות הייתם מביאים לארץ מזמן. את סבא שלי ממרוקו לא הייתם מביאים. בנט הוריד מזוודות וגם ילדים - חשבתי הוא התחיל לעבוד ברשות שדות התעופה".

מיכאלי מקבלת את המעיל

כשירד לדבר ולמרות שדקות ספורות הוא תקף את מפלגת העבודה, ח"כ אמסלם השאיל לשרה מרב מיכאלי את המעיל שלו.

צפו בנאום

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר