"ממשלה תומכת טרור"

בנט VS סמוטריץ': "לא ציונות ולא דתית"

גל הטרור בישראל: ח"כ סמוטריץ' תקף את חברי 'ימינה' על "הקמת ממשלה תומכת טרור" עם תמונות הנרצחים - והביא לתגובה חריפה מראש הממשלה; אינו מייצג לא ציונות ולא דתית" • כך סמוטריץ' הגיב בחזרה (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בנט וסמוטריץ' בימים אחרים (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בעקבות הציוץ המסעיר
בנט תוקף את סמוטריץ': "רוקד על הדם - לא ציוני ולא דתי"

צה"ל והשב"כ פועלים כדי למגר את גל הטרור, ובסוף השבוע יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', תקף בחריפות את חברי מפלגת ימינה על הקמת הממשלה, שלדבריו הובילה לשלושת הפיגועים הקטלניים.

"גם בסוף שבוע הדמים הקשה הזה צריך להודות לשקד וליתר חבריה שלפחות מנעו בחירות חמישיות כשהקימו ממשלת שמאל עם תומכי טרור", כתב סמוטריץ' בציניות מרירה - וחיבר לציוץ תמונה עם 11 הנרצחים בשלושת הפיגועים, עם הכיתוב "הם כבר לא יצביעו לעולם".

הציוץ עורר סערה ברשתות החברתיות, וראש הממשלה, נפתלי בנט, חברו של סמוטריץ' בעבר, החליט להגיב לו רק הערב (ראשון), למרות שחלפו יותר מ-48 שעות:

"מי שפרסם את הדבר הזה, מי שמרקד כך על הדם, אינו מייצג לא ציונות ולא דתית", תקף בנט.

"הרוב הדומם יודע היטב: ערכיה של הציונות הדתית עליה גדלתי הם ממלכתיות ואהבת המדינה, נשיאה משותפת בעול, שירות צבאי משמעותי ותרומה למדינה, איש כפי יכולתו, אחדות העם בכל מחיר, עמידה עיקשת מול טרור - ולא הבערת אש שנאה בזמן מערכה", הוסיף ראש הממשלה.

"מי שבילה שנים במארבים ליליים עם אנשים מכל חלקי העם, מי שראה חברים נפגעים בקרב, מי שזוכר את פעימות הלב בדרך לפעולה, את ריח הטנק או הסולר בניקיון נשק, לא יכול, פשוט לא יכול היה, לפרסם פוסט כזה", סיים.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב לדברי בנט ואמר: "מי שעשה שימוש במשפחות שכולות כדי ללקט מצביעים והיום מסרב אפילו להפגש עימהם בכדי לרצות את שותפיו תומכי הטרור עדיף לו שלא ידבר בנושא שכותרתו ריקוד על הדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר