הצבעה הכפולה

ח"כ אביר קארה נחקר באזהרה על הצבעתו

סגן השר במשרד ראש הממשלה, ח"כ אביר קארה ממפלגת 'ימינה', נחקר באזהרה ביחידה הארצית לחקירות הונאה במשרדי להב 433 בלוד, בפרשת ההצבעה הכפולה (פוליטי)

(צילום: ערוץ הכנסת)

בהתאם להחלטת היועמ"ש: סגן השר במשרד ראש הממשלה, ח"כ אביר קארה ממפלגת 'ימינה', צפוי להיחקר הבוקר (שני) באזהרה ביחידה הארצית לחקירות הונאה במשרדי להב 433 בלוד, בפרשת ההצבעה הכפולה במליאת הכנסת לפני שמונה חודשים.

כזכור, קארה הצביע גם בשמה של ח"כ עידית סילמן שיושבת לידו במליאת הכנסת. חברת הכנסת מהליכודף אורלי לוי אבקסיסף ראתה את מעשהו של קארה וקראה לעצור את הדיון.

קארה הודה והתנצל אך טען שמדובר בטעות בלבד. בהמשך זומן קארה לבירור אצל יו"ר הכנסת מיקי לוי. מלשכתו של קארה נמסר אז כי "סגן השר קארה הצביע בשגגה ממחשב לא נכון של ח"כ עידית סילמן והודיע במיידי על טעותו ליו"ר הכנסת על מנת שההצבעה תתוקן".

לאחר בדיקה החליט היועמ"ש דאז, אביחי מנדלבליט, לפתוח בחקירה פלילית נגד ח"כ קארה וכאמור היום הוא זומן לחקירה באזהרה בעניין.

כזכור, לפני שלושה חודשים, בהצבעה על חוק של חבר הכנסת רון כץ מיש עתיד - שעברה בקריאה טרומית, סילמן, הצביעה בעד ממחשבו של אביר קארה, וטענה אך היא שזה נעשה בטעות ומיד הודיעה על כך ליו"ר הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר