הטלטלה הפוליטית

קארה במתקפה על שיקלי: "משמש קבלן הריסות של ביבי"

אביר קארה הודף לפי שעה את האפשרות שיפרוש גם הוא מקואליציית בנט, פותח במתקפה על שיקלי: "משמש קבלן הריסות של ביבי", ומספר למה לא פרש. שיקלי: אביר קארה חזר בו (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
העריק הבא? קארה (צילום: אבשלום שושני, פלאש 90)

בצל הטלטלה הפוליטית הדרמטית, בדמות פרישתה של חברת הכנסת (ימינה) עידית סילמן מקואליציית בנט - צעד שמציב סימן שאלה גדול סביב אפשרות המשך קיומה של הממשלה הנוכחית, אביר קארה - גם הוא מחברי הכנסת של 'ימינה' - שרבים ראו בו פוטנציאל לעריק נוסף, התייחס להמשך דרכו.

"ביקשתי מסילמן ושקלי שיראו לי ממשלה חלופית אך הם לא הצליחו", אמר קארה. לדבריו, המצב הפוליטי שנוצר הוא ההזדמנות להביא הישגים אמיתיים ולהעביר את הכוח לידיו ולידי שקלי.

בשיחה עם חדשות 12 הצהיר קארה כי ידרוש מהקואליציה להביא הישגים ימניים. באביתר, בהתיישבות, הישגים ימניים כלכליים, בהם רפורמות בבשר ובעוף, רשת ביטחון לעצמאים ועוד. ״שקלי הסכים איתי אבל בפועל הוא משמש קבלן הריסות של ביבי", כך קארה. עוד הוסיף כי "אנחנו לא צריכים בחירות מיותרות כרגע, ולא צריכים עוד שנתיים בלי תקציב".

לדברי קארה, "אפשר לתת צ׳אנס לממשלה הנוכחית לתת לנו את ההישגים שאנחנו רוצים להביא לציבור. בינינו אין ממשלה אחרת. לצערי הוא (שיקלי. ד"ה) לא שם - ולכן לדעתי הוא הוא לא מחפש הישגים ימניים אלא פועל בשירות נתניהו להפיל את הממשלה ותו לא. זאת טעות וזאת זכותו כמובן״.

עוד צוטט קארה, בפרסום של העיתונאי עמית סגל, כי "אם הקואליציה הנוכחית תדע לספק לי את זה כמו שהיא סיפקה לי הישגים - אחלה . אם לא - נחשוב קדימה. אבל למהר ללכת לבחירות שוב? לכאוס הזה של הכפשות? של היעדר תקציב? שוב לא תהיה ממשלה? - ומה נקבל? שוב גפני בוועדת כספים? לא ברור הריצה המטורפת הזאת לבחירות מי שיעשה את זה כתם גדול יהיה עליו אני חושב שאת אותה הזדמנות בדיוק יש גם לעידית".

מנגד, עמיחי שיקל אמר היום בראיון לרדיו 'גלי ישראל' כי קארה התחייב בלחיצת יד להפיל את הממשלה אך חזר בו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר