עורר זעם רב

קרב ברשת בין איתמר בן גביר למתן כהנא; "תנשום ותחשוב קצת"

ברקע סגירת הר הבית למתפללים יהודים, החל היום חילופי דברים בין השר מתן כהנא לח"כ בן גביר, כשכהנא מבן גביר התחייבות כשיהיו בשלטון, הר הבית יהיה פתוח | סיקור (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
בן גביר לצד כהנא (צילום: אריה לייב אברמס, תומר נויברג, פלאש 90)

חלופת המהלומות המילוליות היום (רביעי) ברשת החברתית בין שר הדתות מתן כהנא לחבר הכנסת איתמר בן גביר, על רקע סגירת הר הבית ליהודים, עוררה תגובות רבות.

כהנא תקף הבוקר בחשבון הטוויטר את ח"כ איתמר ‏בן גביר ובצלאל סמוטריץ וכתב: "למה סתם לברבר?
יש לכם הזדמנות פז להצהיר שכשאתם תהיו בקואליציה הר הבית יהיה פתוח לעליית יהודים כל הזמן. 365 ימים בשנה. 24 שעות ביממה. אם אתם לא מתחייבים על זה, פשוט תהיו בשקט ותנו לראש ממשלה אחראי לנהל את העניינים".

בן גביר השיב לכהנא: "‏‎‎נתחיל בזה שנפתלי יקיים את החתימות שלו בשידור ונתקדם?" כאמור בנט התחייב בשידור שלא יישב עם לפיד ועבאס והפר את הבטחתו לבוחריו.

לדברי בן גביר בנט לא מקשיב לבנט ועקץ את כהנא: "תגיד מתן, אתה מכיר במקרה את האיש שבסרטון"? בתגובה בטוויטר צייץ בן גביר: "אחרי שהפנו עורף לימין, הפקירו את בטחון תושבי מדינת ישראל והקימו ממשלה עם תומכי טרור, ימינה כובשת יעד חדש בדרך אל פסגת השמאל: כניעה לאיומי רע"מ והירדנים וסגירת הר הבית ליהודים. חבל שבנט לא מקשיב לבנט. בן גביר צירף סרטון של רה"מ בנט שאומר: "הר הבית הוא המקום המקודש ביותר לעם היהודי, צריך להיות חופש פולחן, חופש עלייה לכל הדתות בהר הבית, מה קרה? ממתי זה הפך להיות נכס או רכוש של המוסלמים?" ועקץ את כהנא: "תגיד מתן, אתה מכיר במקרה את האיש שבסרטון?"

לטענת כהנא כי בן גביר מתחמק מתשובה, הגיב בן גביר: "‏‎מבין את הלחץ שלך...תנשום. תחשוב. הרמתם דגל לבן היום בהר הבית ועשיתם נזק לדיראון עולם! מוכן לתת לך את משנתי המלאה לגבי איך זה ייראה ומה נעשה בדיוק בהר הבית, אבל חשוב שקודם אתם תקיימו את ההבטחות שפיזרתם בשידורים במיוחד אלה שננתתם בחתימה באולפנים. אחרי זה נדבר בהרחבה(:.

מוקדם יותר היום אמר בן גביר, כי החליט להשתתף בצעדה בהר הבית לכותל דרך שער שכם וזאת בעקבות ההתקפלות, הכניעה הטוטאלית בהר הבית והרמת דגל לבן.

לדבריו: "בנט הפקיר את הר הבית, הפקיר אותנו לאוייבים, נתן להם לנצח ולכן אני לא יכול לשתוק ואשתתף ביחד עם פעילי הימין בצעדה לכיוון שער שכם, נרים את הדגל בגאון, עם ישראל חי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר