"ראש השב"כ פיהק"

בנט על האיומים נגדו: "זה הזמן לפיוס והרגעה"

בעקבות מכתב איומים ברצח ובו כדור חי של נשק, שנשלח למשפחת בנט, ראש הממשלה מגיב לאיומים ואומר: "אני איש פוליטי, אבל אני גם בעל ואבא, וחובתי היא גם לשמור על אשתי ועל ילדיי" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בנט ומכתב האיומים (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

להב 433 בשיתוף השב"כ פתחו בחקירה בעקבות איומים קשים ברצח שהופנו כלפי משפחת ראש הממשלה נפתלי בנט. כך נמסר היום (שלישי) ממשטרת ישראל, ראש הממשלה בנט הגיב על האיומים בפוסט בדף הפייסבוק האישי שלו.

לדברי בנט: "סכסוך פוליטי, לא משנה כמה הוא עמוק, לא צריך להגיע לאלימות, לבריונות ולאיומי מוות. אנחנו צריכים לעשות הכל, כמנהיגים וכאזרחים שעתידם ועתיד ילדיהם במדינה הזאת, כדי שתופעות כאלה פשוט לא יתקיימו".

"כולנו אנשים. ויכוחים וחילוקי דעות - כן. בריונות ואיומים - לא. אני ראש ממשלה ואיש פוליטי, אבל אני גם בעל ואבא, וחובתי היא גם לשמור על אשתי ועל ילדיי".

"עלינו להנמיך את הלהבות של השיח הפוליטי. ערב ימי הזיכרון ויום העצמאות, אני קורא לכולם – מכל קצוות הקשת הפוליטית, בעיקר לאנשים שפעילים ברשתות החברתיות – זה זמן הרגעה ופיוס. יש לנו בית אחד, ואסור לנו לשרוף אותו".

בתגובה לחשיפה על האיומים על משפחת בנט, בנו של ראש הממשלה לשעבר, יאיר נתניהו כתב בתגובה: "זה פשוט לא יאמן! 3 פעמים התקבלו מכתבים בכתב יד בלשכה של אבא שלי, עם איום מפורש לרצוח אותי ואת אמא שלי! ראש השב"כ התעלם ופיהק, והמשטרה עד עכשיו לא פתחה בחקירה!".

שר הביטחון בני גנץ הגיב: "האיומים על משפחת ראש הממשלה - חציית קו אדום. הסתה ואלימות כבר הגיעו בעבר לרצח פוליטי. כדור אחד במעטפה, יכול להפוך לשלושה כדורים שנורים מאקדח. אני סומך על המשטרה והשב"כ שישימו את ידיהם על האחראים לכך. גם בימים של מחלוקת קשה, לכולנו החובה לזכור שאחדותנו וחוסננו הם הבסיס לעוצמתנו."

שר החוץ, יאיר לפיד הגיב: "‏מכתב האיומים על חיי ראש הממשלה הוא תזכורת עצובה ומסוכנת לאן הסתה עלולה להוביל. נמשיך להילחם בשיח השנאה ברחוב, ברשתות, בכל מקום. הם לא יפחידו אותנו. הקיצוניים לא ינצחו את הרוב השפוי".

יצוין, כי בעקבות מכתב האיומים, תוגברה האבטחה סביב משפחת בנט, ויחידת מגן היא זו שתתגבר את האבטחה.

כזכור, כפי שנחשף מוקדם יותר, נפתחה חקירה על מכתב איומים, לאחר שמכתב איומים ברצח הופנה כלפי משפחת בנט, כאשר בתוך המכתב הוטמן כדור חי של נשק. הכדור והמכתב הועברו לידי משטרת ישראל.

צו איסור פרסום הוטל על החקירה באופן גורף. "הוטל צו איסור פרסום גורף על כל פרט מפרטי החקירה לרבות מעורבים. מעבר לכך לא ניתן להוסיף דבר", נמסר מהמשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר