המשבר בקואליציה

ברדוגו חשף: זו התוכנית הפוליטית של איילת שקד

ברקע המשבר החריף בקואליציה, כשעידית סילמן פרשה ורע"מ הקפיאו החברות, השרה איילת שקד, שתחילה דובר שתשוריין בליכוד, בודקת - לפי הדיווח - אפיקים חדשים (בארץ)

איילת שקד (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אחד המפסידות הגדולות במחנה הימין, מהקמת הקואליציה הנוכחית בראשות בנט ולפיד, היא שרת הפנים איילת שקד, שכעת כאשר נראה שהממשלה הולכת לקרוס, היא מחפשת בית פוליטי חדש.

למרות הספקולציות הרבות, שעלו לאחר פרישתה של סילמן, כי השרה שקד תקבל שריון במפלגת הליכוד, לעת עתה נראה שהאפשרות הזו ירדה מהפרק.

אז מה כן? על פי הפרשן הפוליטי הבכיר יעקב ברדוגו בתוכנית שלו בגלי ישראל, שקד נפגשה בשבת האחרונה עם שר הביטחון בני גנץ, בביתו בראש העין; "רכבה של שקד נצפה ליד ביתו של גנץ", אמר ברדוגו.

לדברי הפרשן, שקד אמרה לגנץ, "אני סגורה עם אביר קארה וניר אורבך שיבואו איתי ויש לי גם סיכום עם בנט, שאני אקבל את מפלגת ימינה כולל הסחורה ומימון המפלגות הגדול של שבעה מנדטים".

שקד הבהירה לגנץ, "אני אביא איתי את אנשי הימין בקואליציה ואתה תדאג להביא את החרדים וכך נקים ממשלה חדשה שאתה תעמוד בראשה".

בתוך כך, כלל לא ברור שאם אכן הדיווח נכון, בליכוד יסכימו להצטרף לממשלה בראשות גנץ. על פי הדיווח בשעה האחרונה של העיתונאי יקי אדמקר, בליכוד מנסים למצוא עריק חדש.

העריק החדש - היא עריקה ושמה חברת הכנסת שרן השכל מ'תקווה חדשה', שמאז פרישתה של סילמן מהקואליציה בליכוד לא מפסיקים לחזר אחריה, כאשר הם מבטיחים לה בין היתר, שריון בליכוד ותפקיד שרה בממשלה בראשות נתניהו. ולדברי אדמקר, היו גם הצעות לתפקידים קונקרטיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר