"אני לא שקד או בנט"

ח"כ מהליכוד יערוק - וישמר את הממשלה

נציגי ש"ס ויהדות התורה שאלו את ראשי הליכוד האם הם בטוחים שהח"כים איתם במאבק בקואליציה, ונענו ע"י נתניהו ולוין כי "המפלגה לא תתפרק", כך דווח ב'ישראל היום' (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו ודרעי בכנסת, לפני שיו"ר ש"ס התפטר בעקבות הסדר הטיעון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

האופוזיציה, בראשות הליכוד, הצליחה לגייס לשורותיה כבר שני חברי כנסת מקואליציית בנט-לפיד, עמיחי שיקלי ועידית סילמן מימינה, וחסר לה אחד כדי למנוע ממנה לתפקד הלכה למעשה, אך כעת ישנו חשש כי חבר כנסת אחד יעשה את הדרך ההפוכה - מהאופוזיציה לקואליציה - וכך ישאיר את הממשלה בחיים לעוד זמן בלתי ידוע.

ע"פ דיווח שפורסם הבוקר (חמישי) ב'ישראל היום', במפלגות החרדיות ביקשו מבכירי הליכוד, בעיקר מנהלי המפלגה בנימין נתניהו ויריב לוין, לשים לב מה קורה בקרב חברי הכנסת בירכתי המפלגה, ובעיקר שם אחד, זה של פטין מולא, הנציג הדרוזי בליכוד, שאתמול הודיע כי יתמוך בחוק "ממדים ללימודים" נגד עמדת סיעתו.

לדברי גורמים שהשתתפו בדיון, החשש נבע מכך שהממשלה נחושה להעביר את התקציב בכל מחיר, וכי ייתכן שישנם כאלה בתחתית הרשימה בליכוד שיגיעו למסקנה שממילא מדובר בכהונתם האחרונה, וששווה להם לקבל מנעמים מהשלטון בעת הזו.

באחד מהדיונים של בכירי האופוזיציה שאל אחד הנוכחים את נתניהו ולוין: "מי אמר שברגעים אלה, כדי להעביר את התקציב ולהאריך את ימיה של הממשלה, לא בא זאב אלקין או בכיר אחר מהקואליציה ומנסה לפתות איזה פטין מולא מהליכוד להצטרף תמורת מינוי שר?". בתגובה השיבו בכירי הליכוד: "אין שום סיכוי שהמפלגה תתפרק".

ח"כ מולא הגיב על הפרסום ואמר: "אני מתעורר בבוקר ורואה שנכתב עליי טור שלם 'בישראל היום' על כך שאני פוטנציאל לערוק לקואליציה תמורת שר או תפקיד אחר".

"אז אני אעשה לכם סדר, לא קוראים לי בנט ולא שקד, קוראים לי פטין מולא, אני איש של ערכים ואידאולוגיה, כך חונכתי, אני לא אמכור בעד שום הון ותפקיד שבעולם את הערכים שלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר