מתקפה חריפה • צפו

מקלב נגד מצעד הדגלים: "אין זו ריבונות"

חה"כ אורי מקלב מיהדות התורה תקף את העלייה להר הבית בכלל ולעלייה ביום ירושלים בפרט. בנוסף, תקף הח"כ מ'יהדות התורה' את מצעד הדגלים וטען כי זאת לא ריבונות (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ כנסת)

חבר הכנסת אורי מקלב תקף היום (שני) בנאום חריף במליאת הכנסת את העולים להר הבית ואמר כי "עלייה להר הבית ביום ירושלים כבכול יום היא עברה ורמיסת ההלכה, חילול הקודש. ואף מביא להתגרות מיותרת שיש לה השלכה ישירה על חיי אדם."

"אך האם אירועי אמש היו אכן עמידה נחושה של ראש הממשלה שאפשרה את קיום האירועים? או שמה זו מצעד של הסכמים מול חמאס ועבאס שמאפשר את קיומה של הממשלה הזו".

עוד אמר הח"כ מיהדות התורה: "איפה היו כל אנשי השמאל בממשלה הזו שיצעקו כנגד מצעד הדגלים, לא שמענו אלא רק קול ענות חלושה."

"כנראה החשיבות להשאיר על הכיסא שלהם חשוב יותר מהאידיאולוגיה שלהם. איפה אותם ארגוני השמאל שיעתרו לבג"ץ? - הפעם הם שתקו כי הם רצו להשאיר את הקואליציה."

בהמשך תקף את מצעד הדגלים ואמר: "אכן זה אולי זכותינו לצעוד בכל מקום בארץ ישראל אך האם מה שהיה שם זו ריבונות?, לצעוד עם אלפי שוטרים המאבטחים את הצועדים זו ריבונות?"

"האם מישהו מהצועדים אמש יכול לצעוד היום באותם מקומות עם דגל ביד או שמא הוא מסכן את חייו בכך?!. - ריבונות היא להיות בכל מקום בצורה בטוחה ולא מתגרה."

את דבריו סיכם ואמר כי "כל ההסכמים האלו עם אנשי חמאס ועבאס הם חולשה. כאשר שר החוץ מגיע לשער שכם עם מאות שוטרים זו ריבונות או חולשה?. מה שצריך לעשות זה להתפלל ולבקש מהקב"ה שישמור עלינו. אנחנו לא צריכים צעידות כאלה אלא כדאי לצעוד בדרך ה' להודות על העבר ולהתפלל על העתיד."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר