צעד חריג

'דיירקט פולס' מתכננת לתבוע את 'יש עתיד'

חברת הסקרים בראשות שלמה פילבר וצוריאל שרון מאיימת לתבוע את מפלגת רה"מ החליפי לאחר שפרסמה כרזה לפיה בסקר החברה נמצא כי 43% מהציבור תומך בממשלה (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
לפיד וחברי 'יש עתיד' (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)

חברת הסקרים 'דיירקט פולס', שנחשבת לאחת האמינות בתחום הסקרים הפוליטיים בישראל, שלחה הבוקר (חמישי) מכתב התראה לפני נקיטת אמצעים משפטיים נגד מפלגת 'יש עתיד' בגין פרסום נתונים מטעים מתוך סקר שערכה החברה בשבועות האחרונים.

בהודעה שפרסמה מפלגתו של ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד נכתב כי בסקר 'דיירקט פולס' נמצא כי 43% מהציבור תומך בממשלת בנט-לפיד, בעוד 32% בלבד בעד הקמת ממשלה בראשות בנימין נתניהו.

החברה, בבעלות עד המדינה שמחולל סערות בתיקי נתניהו, שלמה פילבר, וחברו צוריאל שרון, הודיעה במקביל לשליחת מכתב ההתראה כי תנקוט כך מול כל מפלגה שתעוות את דבריה, לטענתה: "כל גורם בזירה, ללא קשר לשיוכו הפוליטי, שיבצע הטעיה חמורה של הציבור באמצעות עיוות נתוני סקרים אותם מפרסמת החברה, תוך שימוש בשמה הטוב של דיירקט פולס, צפוי לספוג תביעה כבדה בתוך 24 שעות באמצעות היועצים המשפטיים ממשרד בן-ארי, מרנס, תכלת ושות' המלווים את החברה. לא נהסס לפעול בעוצמה בכל הכלים העומדים לרשותנו מול כל גורם שיעשה שימוש מטעה בשמה הטוב של החברה".

כזכור, 'דיירקט פולס' חזתה מספר דברים שסוקרים אחרים לא חזו, בהם עליית כחול לבן למספר מנדטים מרשים (בסקר נכתב 7, בפועל המפלגה קיבלה 8; ר"כ) ערב בחירות 2021, כשאחרים חזו שבני גנץ ואנשיו יקבלו 4 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר