אזהרת המסע לטורקיה

ישראל סיכלה ניסיון איראני לפגוע בישראלים באדמת טורקיה

הותר לפרסום כי ישראל הצליחה לסכל ניסיון של גורמים מאיראן לפגוע בישראלים בטורקיה • בישראל יידעו את הרשויות בטורקיה • הדיווח מגיע ברקע אזהרות המסע למדינה המוסלמית (חדשות, בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

גורמים איראניים ניסו לפגוע במטרות ישראליות בטורקיה. כך פורסם לראשונה מוקדם יותר היום (ראשון) בחדשות 'כאן 11. הכתב עמיחי שטיין הוסיף וכתב על הדיווח כי "לצערנו, זה כל מה שניתן לומר בשלב זה".

בהמשך, הותר לפרסם כי גורמים איראנים התכוונו לבצע את הפיגוע נגד שורה של גורמים ישראלים. במל"ל עדכן את הרשויות בטורקיה בדבר האפשרות לפיגוע איראני.

כזכור, לפני כשבועיים פורסם במטה לביטחון לאומי (המל"ל) חידוד אזהרת מסע לטורקיה עבור מבקרים ישראלים.

"מזה מספר שבועות, וביתר שאת מאז האשמתה של איראן את ישראל במותו של קצין משמרות המהפכה בשבוע שעבר", נכתב באזהרת המסע, "גובר החשש במערכת הביטחון מפני ניסיונות איראניים לפגוע ביעדים ישראליים ברחבי העולם.

"בתוך כך, המל"ל ומערכת הביטחון מחדדים היום את אזהרת המסע לטורקיה ומבקשים להבהיר כי מדובר במדינה ברמת סיכון גבוהה לישראלים בימים אלו".

על פי גורמים במערכת הביטחון, מדובר באזהרות על רקע איום ממשי כלפי ישראלים בזירה הטורקית. כמו כן, חלה עליה ברמת האיום גם במדינות נוספות הגובלות באיראן. לפיכך, על אזרחים ישראלים לשמור על עירנות ולהקפיד על כללי הזהירות הנדרשים בכל נסיעה לאחת ממדינות אלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר