"לא רואים בעין"

חה"כ ג'ידא רינוואי-זועבי חושפת: "קיבלתי איומי רצח ממתנגדי ביבי"

האם בקואליציה משתמשים בשיטת "המקל והגזר", כנגד הח"כית המורדת ממרצ? לאחר שאתמול טענה חברת הכנסת זועבי, כי הוצעו לה משרות תמורת פרישתה, היום, היא חושפת כי היא מקבלת איומים ברצח (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
חה"כ ג'ידא רינוואי-זועבי (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

חברת הכנסת ג'ידא רינוואי-זועבי, חשפה היום (שלישי) בריאיון ל'קול ברמה', כי היא נתנונה לאיומים בלתי פוסקים, שכללו אף איומי רצח, וזאת בשל התנגדותה ליישר קו עם הקואליציה, ש"רשמית", היא עדיין חברה בה.

"אני יכולה לספר", סיפרה הח"כית המורדת ממרצ, "שלצערי הרב, אני מקבלת בשבועיים האחרונים איומים ברצח מאנשים ממחנה רק לא ביבי".

"מבחינתי", אמרה זועבי, "מדובר במחנה פנאטי שלא רואים בעיניים ומוכנים לעבור על כל הכללים הבסיסיים שהכרנו, העיקר לא לראות את ביבי".

חבר הכנסת מיקי זוהר הגיב: "‏האיומים על ח"כ זועבי מוכיחים את מה שאמרנו, יש הסתה מטורפת ושנאה יוקדת שמגיעה ממחנה השמאל כלפיי הימין, הגיע הזמן שיעשו שם חשבון נפש".

אך לא מדובר כמובן רק באיומים, אלא ככל הנאה מנסים עליה את שיטת "המקל והגזר", כפי שדווח אתמול, זועבי טענה, כי הציעו לה הצעות רבות בתמורה לפרישתה מהממשלה.

לדברי זועבי: "קיבלתי הצעות מפתות מאוד מהקואליציה בתמורה לפרישה. אתמול בערב הציעו לי למנכ"ל חברה ממשלתית".

זועבי טענה בשבוע שעבר בראיון אחר, כי שר החוץ יאיר לפיד אף הציע לה את זכות השיבה לשני כפרים מהם גורשו התושבים הערבים בשנת 1948, בתמורה לפרישתה מהכנסת או התיישרות עם הקואליציה.

לפיד מצדו הכחיש מכל וכל את הדברים ואמר כי מדובר בשקר גמור ו"הזיה," וכי מדובר היה בדרישה בלבד של זועבי שנדחתה על הסף ללא כל דיון על כך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר