בצל הסקרים הלא מחמיאים

מריחים בחירות? 'תקווה חדשה' מנסה לפגוע בליכוד ובש"ס

הצעת חוק חדשה של מפלגת 'תקווה חדשה' של גדעון סער - שבסקרים לא עוברת את אחוז החסימה, מלמדת כי הם מנסים לפגוע במפלגות האופוזיציה דרך איסור שימוש במאגרי המידע שלהם (אקטואלי)

טלפנים בש"ס במערכת הבחירות; ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

סיעת 'תקווה חדשה' בראשות גדעון סער מנסה כבר כעת להקשות על מפלגות האופוזיציה לקראת הבחירות, שבצל המצב השברירי של הקואליציה - נראות קרובות מתמיד.

בהצעת חוק חדשה שהם מתכוונים להעלות היום (רביעי) הם רוצים להקשות על המחזיקים במאגרי המידע בליכוד ובש"ס - שנחשבים למאגרים איכותיים במיוחד, כך מדווח יהודה שלזינגר ב'ישראל היום'.

מדובר בהצעה של ח"כ מיכל שיר, שנאבקת בליכוד גם במליאה וגם ברשתות החברתיות. אליה הצטרפו חברי הכנסת צבי האוזר ובני בגין - כולם מתקווה חדשה, שבכל הסקרים האחרונים, לא עוברת את אחוז החסימה.

בהצעת החוק מבקשים השלושה להרחיב את חוק הגנת הפרטיות באופן שיפגע ביכולותיהן של הסיעות מהאופוזיציה לנהל את מאגרי המידע הגדולים בהם הם מחזיקים ומשמשים אותם כדי להגיע לבוחרים שלהם במהלך הבחירות.

על פי הצעת החוק של שיר, כל חמש שנים ייאלצו המפלגות למחוק את המידע מהמאגר אם אדם לא אישר מחדש את השימוש בו. כמו כן, הגורם שמחזיק במאגר ייאלץ לפנות לאנשים ברשימה ולהסביר להם איזה שימוש ייעשה במידע ולבקש אישור שימוש.

בנוסף, על פי ההצעה, הגורם המחזיק במידע יצטרך להודיע לאדם על משך התקופה שבה יחזיק את המידע, ויודיע לו שיש לו זכות לבקש את מחיקת המידע, כולל פירוט דרכי הפעולה לעשות זאת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר