הרס בתי המחבלים

ח"כ אוריאל בוסו: "בנט, תפסיק לפגוע במשפחות שכולות"

בשל ביקורו של נשיא ארה"ב בחודש יולי, ראש הממשלה בנט, הורה להפסיק את הרס בתי המחבלים, חה"כ אוריאל בוסו, תקף אותו בחריפות; "בנט שוב פועל משיקולים אישיים על חשבון השכול" | צפו (כנסת)

ישי כהן | כיכר השבת |
בוסו היום במליאת הכנסת (צילום: ערוץ כנסת)

מוקדם יותר היום (רביעי), נודע כי ראש הממשלה נפתלי בנט, הורה להפסיק את הרס בתי המחבלים, עד לאחר ביקורו של נשיא ארצות הברית באזורנו - בחודש יולי.

ח"כ אוריאל בוסו תקף במליאת הכנסת את החלטת בנט, "ההחלטה שלא להרוס את בית המחבל מהפיגוע האכזרי בדיזנגוף, אז מסתבר שבנט לא רק שלא הגיע לנחם את משפחות הנרצחים, הוא גם כעת מבקש שלא יהרסו את בית המחבל מדיזנגוף,את המעט נחמה שניתנה למשפחות השכולות הוא החליט להחריב בגלל שיקולים צרים ואישיים".

עוד תקף בוסו: "ושוב השיקולים של בנט הם לוחות זמנים של מנהיגים שאמור לפגוש, האם יעלה על הדעת שנפעל לפי לוחות זמנים של מנהיגים אחרים?".

"האם המחבל שיצא לטבוח באזרחים חפים משפע עשה שיקול כל שהוא?", שאל בוסו וענה: "הדבר המקומם ביותר הוא- שהייתה תכנית סדורה לקראת היציאה לשטח ובתגובת דובר צה"ל טמון הגרוע מכל, אנו פועלים לפי החלטות הממשלה, הוי אומר בנט שוב פועל משיקולים אישיים על חשבון השכול הסדקים בהרתעה שייצר בנט בלתי ניתנים לתיקון, גם נשיא ארה"ב יכיר ויעריך בהחלטה של טרוריסט שרצח אזרחים ביתו ייהרס".

בוסו סיים ואמר: "בפעולה הרשלנית הזאת הביקור של בנט נהפך להרבה פחות ממלכתי גם ההסתכלות עלינו נראית לא טוב, אין הנהגה, ואין גם הרתעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר