המחליף של הרצוג

נבחר ברוב קולות: דורון אלמוג יעמוד בראש הסוכנות היהודית

האלוף במילואים דורון אלמוג הפועל למען אנשים עם מוגבלות נבחר ברוב קולות להנהיג את הסוכנות היהודית, שנה אחרי פרישת היו"ר הקודם הרצוג לתפקיד נשיא המדינה (מדיני)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
האלוף במיל׳ דורון אלמוג ויעקב חגואל (צילום: הסוכנות היהודית)

אחרי שנה של חוסר וודאות ובלי יו"ר קבוע, בסוכנות היהודית בחרו ברוב קולות את האלוף במילואים דורון אלמוג הפעיל למען אנשים עם מוגבלות לתפקיד יו"ר הסוכנות היהודית.

אלמוג מחליף את היו"ר הזמני יעקב חגואל שמילא את מקום יו"ר הסוכנות בשנה האחרונה, מאז פרישת יצחק הרצוג מהתפקיד לטובת מילוי תפקיד נשיא המדינה.

ועדת הבחירה של הסוכנות היהודית מורכבת מהמנהיגות הבכירה בתנועה הציונית ובעולם היהודי וכוללת נציגים של ההסתדרות הציונית העולמית, נציגים של הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה ונציגים של קרן היסוד.

יו"ר הסוכנות הנבחר אמר: "אני גאה ונרגש על האמון והבחירה. אסיר תודה לאנשי הסוכנות ומנהיגיה העושים לילות כימים לחיזוק העם היהודי ומדינת ישראל. בעבודת צוות משותפת נצית להבה וגאווה בעשייתנו למען עתיד של תקווה לדורות הבאים".

שר הבריאות ניצן הורביץ בירך וכתב: "מכיר את דורון אלמוג והמשפחה שלו עוד מילדותנו בראשון לציון. איזה בנאדם. אחרי כל המסלול הצבאי המפואר, הקים כפר טיפולי בנגב לבעלי צרכים מיוחדים. מקום מדהים ומופלא. השנה היתה לי זכות כשר בריאות לחנוך אתו שם בית חולים (!) שיקומי שלם. כעת נבחר ליו״ר הסוכנות. אין ראוי ממך דורון האהוב."

שר התקשורת יועז הנדל ברך גם הוא וכתב: "מברך את האלוף במילואים דורון אלמוג, על בחירתו לתפקיד יו"ר הסוכנות היהודית. עם ישראל התברך באיש גדול עם לב ענק, שהקים מפעל משנה חיים עבור אלפים. הלוואי ויעשה כך גם ביחסנו לתפוצות. הבחירה הראויה ביותר."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר