"הממשלה הגרועה בהיסטוריה"

נתניהו לוחץ: "אורבך, אסור לך להיות חלק מהביזיון הזה"

ראש האופוזיציה פנה אישית לח"כ המתנדנד מימינה, בניסיון לשכנעו לתמוך בפיזור הכנסת ולקדם את הפלת הממשלה: "זו ממשלה שנשלטת ע"י עודה וטיבי; המתחיל במצווה אומרים לו גמור" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ראש האופוזיציה נתניהו בדבריו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

קואליציית בנט-לפיד נמצאת על כרעי תרנגולת, וכעת היא תלויה במוצא פיו של ח"כ אחד, ניר אורבך מימינה, שמתלבט בימים האחרונים איך לנקוט, לאחר שהכריז כי "הניסוי לממשלה עם רע"מ נכשל".

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו פנה היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד ליו"ר סיעת ימינה, בבקשה שיעשה צעד נוסף אל עבר הפלת הממשלה: "ניר אורבך, אתה הבנת שעבור הכסא בנט ולפיד מוכנים לוותר על הכל. אסור לך להיות חלק מהביזיון הזה. עשית את הצעד הראשון להתנתק מהממשלה הרעה הזו, וידוע שהמתחיל במצווה אומרים לו גמור! אורבך, אם אתה מרגיש טוב עם ממשלה שנשלטת ע"י איימן עודה, אחמד טיבי ומנסור עבאס אז תחזור ותצביע איתה, אבל אם אתה לא מרגיש טוב איתה, תעשה את הצעד".

נתניהו פנה גם ליתר חברי המפלגות הימניות בקואליציה, ימינה ותקווה חדשה, בניסיון להביא פורש נוסף מהקואליציה: "הממשלה החלשה קורסת, וזו רק שאלה של זמן עד שהיא תתמוטט. אל תהיו בצד הלא נכון של ההיסטוריה. הממשלה הזו תיזכר לדיראון עולם כגרועה ביותר בתולדות ישראל. צו השעה היא להקים ממשלה ימנית חזקה בהקדם האפשרי".

ראש האופוזיציה תקף את מחליפו בתפקיד ראש הממשלה, נפתלי בנט: "כעומק הכישלון של נפתלי, ככה בנט עף על עצמו. ככל שהממשלה שלו מתרסקת, הוא אומר שהממשלה שלו היא הטובה בתולדות ישראל. שני שליש מאזרחי ישראל אומרים שבנט נכשל - והם צודקים. בנט הביא אחדות בין ממשלת השמאל שלו לאחים המוסלמים. גם בגזרת המחירים - המזון והמים מזנקים לשמיים, ובנט עף שם בין העננים. כל זה קורה רק באשמת בנט, לפיד ועבאס".

נתניהו טען בדבריו כי הממשלה לא עובדת ומתמקדת רק בהישרדותה: "כל מה שהם עושים זה לשרוד עוד שבוע בכסא, ואנחנו משלמים כל הזמן כופר בשביל זה. הם איבדו שליטה על המדינה, הכלכלה וגם על הבושה. אין להם בושה יותר. הם צריכים ללכת הביתה, אבל בשביל הכסא שלהם הם מוכנים לוותר על הכל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר