הליכוד: "שקר"

נתניהו בשיחות סגורות: ארוץ בהבטחה שזו קדנציה אחרונה בראשות הממשלה

בשיחות עם מקורביו, אמר בנימין נתניהו כי בכוונתו להבטיח במערכת הבחירות הזו כי זו תהיה הקדנציה האחרונה שלו בתפקיד ראש הממשלה • "באוקטובר אהיה בגיל 73" (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
קדנציה אחרונה? נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בשיחות שקיים לאחרונה עם מקורביו, אמר ראש האופוזיציה בנימין נתניהו כי בכוונתו לרוץ בבחירות הללו תוך הבטחה שזו תהיה הקדנציה האחרונה שלו בראשות הממשלה. כך לפי הדיווח של טל שלו ב'וואלה'.

"באוקטובר הקרוב אהיה בן 73 וזו תהיה הקדנציה האחרונה", צוטט נתניהו ב'וואלה'. עוד לדברי נתניהו: "אני רוצה להעביר את המדינה לבא אחריי במצב איתן ביטחונית, כלכלית וחברתית".

כבר בעבר שקל נתניהו להתחייב התחייבות דומה, שזו תהיה התמודדותו האחרונה, אולם בפועל עדיין לא הצהיר על כך בפומבי אף פעם. כעת, לדברי מקורביו כאמור, הוא שוקל ברצינות להכריז זאת ובמקביל לנהל קמפיין בחירות בשתי חזיתות. אחת - בפנייה לקהל במרכז בו הוא ינסה להוביל קו מפויס יותר, ושני - אל הקהל בבייס הימני באמצעות חברי הכנסת אמסלם, רגב ועוד.

במפלגת הליכוד הכחישו את הדברים, ואמרו כי הידיעה ב'וואלה' הינה שקרית.

בסקר חדש שפורסם הבוקר (שלישי) ברדיו 103FM, עולה כי גוש הימין בראשות בנימין נתניהו זוכה ל-59 מנדטים לו הבחירות היו נערכות בימים אלו. לפי הסקר, מפלגת הליכוד זוכה ב-36 מנדטים.•

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר