בקואליציה יביאו את החוק

בנט מודיע: "אתנגד לחוק נתניהו; העם יכריע"

ראש הממשלה בנט, הודיע היום כי יתנגד לחוק הנאשם, המכוון נגד ראש האופוזיציה נתניהו, והודיע כי לא יתמוך בחוק, אך ייתן חופש הצבעה לחברי מפלגתו; "העם יכריע" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנט ונתניהו בכנסת | ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90 )

הסערה במערכת הפוליטית: בקרב חברי מפלגות הקואליציה כולם - ישנה הסכה רחבה להביא את "חוק הנאשם" - המכוון נגד ח"כ בנימין נתניהו להצבעה טרם התפזרותה של הכנסת וזאת למרות שלל הבעיות החוקתיות במהלך זה.

מי שלא מוכן לתמוך בחוק הנאשם, הם רוב מוחלט של חברי מפלגת ימינה, שכעת קיבלו חיזוק מפתיע מראש מפלגתם - נפתלי בנט.

בנט כתב בשעה האחרונה בחשבונתיו ברשתות החברתיות: "הזכות לבחור ולהיבחר היא קדושה והיא מהות הדמוקרטיה.
זו הייתה ונשארה דעתי. אמנם ראינו שיש מחירים כבדים לכהונת נאשם בפלילים, אבל מי שצריך להכריע ביחס אליהם אלו אזרחי ישראל".

עוד כתב בנט: "בטח ערב בחירות - אין לנסות לשנות את כללי המשחק, אלא לתת להם להחליט בקלפי, ואני משוכנע שיבחרו נכון. על כן אצביע נגד החוק".

אמנם למרות שהסיכוי שהחוק יעבור הוא אפסי וגם אם יעבור ישנה וודאות מוחלטת שבית המשפט העליון בשבתו כבג"ץ יפסול את החוק, בקואליציה, ככל הנראה מסיבות פוליטיות מובהקות, לא אומרים נואש - והם מנסים להעביר בכל הכוח את חוק הנאשם - שימנע ממי שהוגש נגדו כתב אישום להרכיב ממשלה.

בקואליציה הודיעו היום, כי וועדת החוקה תכנס היום דיון ראשון על החוק, ולמרות שבאופוזיציה ניסו להגיע להסכמות עם הקואליציה להורדת החוק - המגעים יתפוצצו ובקואליציה כאמור מנסים לקדם את החוק בכל הכוח - עד היום.

בינתיים במפלגת ימינה, חברי הכנסת קארה ופינטו בכל מקרה הודיעו כי הם לא חושבים לתמוך בחוק וכך גם השרה איילת שקד, כעת הודיע ראש הממשלה, כי הוא גם לא יתמוך בחוק ומן הסתם כך יעשה גם מקורבו ח"כ מתן כהנא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר