הסבלנות פקעה

הורביץ נגד זועבי: 'אין לנו קשר לאישה הזאת'

יום אחרי שח"כ ג'ידא רינאוי זועבי הודיעה כי תפעל להפלת חוק הקנאביס, בניגוד לעמדת מפלגתה המקורית 'מרצ', יו"ר הסיעה, ניצן הורביץ תקף היום בחריפות בראיון (חדשות פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

יום אחרי שח"כ ג'ידא רינאוי זועבי הודיעה כי תפעל להפלת חוק הקנאביס, בניגוד לעמדת מפלגתה המקורית 'מרצ', יו"ר הסיעה, ניצן הורביץ תקף היום (חמישי) בחריפות בראיון לגל"צ.

"אין לנו קשר יותר לאישה הזאת", הודיע, "ההתנהגות שלה הייתה נבזית ולא הגונה, היא חצתה את כל הקווים האדומים - ועשתה מעשה בזוי שפגע בי, במרצ, בחברה הישראלית ובחברה הערבית".

כזכור, ח"כ שרן השכל הצליחה לשכנע מספר חברי כנסת להיעדר מההצבעה ולהימנע, ובכך החוק היה אמור לעבור, אך הח"כ הפורשת ממרצ, זועבי, הודיעה בפומבי כי תתנגד להצבעה מסיבות חברתיות-דתיות וגרמה ללחץ רב על שאר חברי הכנסת הערבים שלבסוף הצביעו נגד והפילו את החוק.

ח"כ זועבי הגיבה לדברים הקשים ותקפה: "הורוביץ משתמש בביטוי 'האישה הזאת', יש לי שם - הוא לא מכבד את המעמד שלו. הטעות הכי גדולה שלי הייתה שלא נלחמתי יותר בתוך המפלגה על להחזיר את הדגלים שלה, כנראה שמרצ שכחה את האידאולוגיה".

במרצ הגיבו לדברים והכחישו: "מרצ מבקשת להבהיר כי היא זו שמובילה את נושא הקנאביס והלגליזציה, וכמובן תומכת בחוק להקלה על מטופלי קנאביס. ואכן יו"ר המפלגה ושר הבריאות ניצן הורוביץ הנחה בשיתוף פעולה עם חה"כ שרן, להכין תקנות דומות מאוד, למקרה שהחקיקה לא תקודם. ואלה הופצו הלילה להערות הציבור".

במקביל, סיעת מרצ הודיעה לזועבי כי ח"כ מוסי רז יחליף אותה בוועדת הכספים, כיוון שהכנסת נכנסת לתקופת בחירות, זועבי מצידה כבר הודיע כי לא תתמודד בבחירות הבאות ותפרוש מהחיים הפוליטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר