לא מרימה ידיים

שקד לאלקין: "אין לימין 61, חייבים ממשלה עכשיו"

שרת הפנים איילת שקד ניסתה לשכנע את שר השיכון אלקין לבוא לממשלה עם מפלגות הימין בראשות נתניהו, כך נודע ל'כיכר השבת' • ועדת השרים אישרה את "חוק הנאשם" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

לא מרימה ידיים: שרת הפנים איילת שקד מסתמנת כאדם האחרון שנאבק על ממשלה חלופית ללא בחירות, למרות שהצהירה אמש כי "אפסו הסיכויים". בין ישיבות השרים השונות היום (ראשון) במשרד ראש הממשלה שוחחה שרת הפנים עם שר השיכון זאב אלקין, בניסיון לשכנעו לחבור עם תקווה חדשה לממשלת נתניהו ובכך להביא להקמת ממשלת ימין בכנסת הנוכחית.

"אין לנתניהו 61 אחרי הבחירות, חייבים ממשלת ימין עכשיו", אמרה שקד לאלקין, כך נודע ל'כיכר השבת'. השר אלקין מסר בתגובה: "לא יקרה כלום. תקווה חדשה לא תשב תחת נתניהו".

למרות זאת, חרף ניסיונותיה של שקד, במערכת הפוליטית סמוכים ובטוחים כי אלו ניסיונות אחרונים שיעלו בתוהו, ושאכן הכנסת תפוזר בימים הקרובים.

בתוך כך, שרת הפנים שקד נועדה עם ראש הממשלה נפתלי בנט וסגן השר לשירותי דת מתן באשר לעתיד מפלגת ימינה, כאשר בנט עצמו טרם החליט האם ירוץ בבחירות הקרובות, אם לאו. אם אכן בנט יחליט לפרוש, נראה ששקד תשוב לתפקיד יו"ר ימינה.

בינתיים בקואליציה מנסים לקדם חוקים של הרגע האחרון: ועדת השרים לחקיקה אישרה את קידום חוק הנאשם, שנועד למנוע מנאשם בפלילים להרכיב ממשלה, ובעצם להצר את צעדיו של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, ולאפשר לכל סיעה להכריע באשר לשאלת הורדת אחוז החסימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר