"אין רוב לביבי"

סער פוסל את נתניהו: "פטריוט היה משחרר"

יו"ר תקווה חדשה, שר המשפטים, גדעון סער, מדגיש שגם הפעם ינסה לבלום את יו"ר הליכוד מחזרה אל לראשות הממשלה: "אל תנסו לכפות אותו עלינו כי לא ניתן" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: תקווה חדשה)

מערכת בחירות תשפ"ג מתחילה להתניע כאשר המפלגות נסגרות על מסריהן לבוחר. יו"ר תקווה חדשה, שר המשפטים גדעון סער, שב והבהיר הערב (ראשון) בכנס מפלגתו בחיפה כי גם הפעם מפלגתו תהיה בגוש אנטי נתניהו בכל מחיר, ובלבד למנוע ממנו חזרה לראשות הממשלה.

סער הדגיש בדבריו מדוע סירב להקמת ממשלת ימין חלופית בכנסת הזו, לאחר שקרסה ממשלת בנט-לפיד בגלל הקושי בניהול הקואליציה, זאת למרות הפצרות שרת הפנים, איילת שקד:

"הוכחנו אחדות, הוכחנו לכידות, הוכחנו משמעת פנימית מול פיתויים ומול לחצים. שאלו אותי היום: לא לוחצים עליך על ממשלה עם ביבי? אמרתי - מי יכול ללחוץ עליי?!", תהה סער, והבהיר את תפיסתו: "אומרים אפשר להקים ממשלת ימין. זה נכון, יש רוב לימין בכנסת, אבל אין רוב לביבי בכנסת - וגם לא יהיה לו בכנסת הבאה. אנחנו הלכנו לבחירות עם אמירה ברורה, לפי מה שראינו כטובת המדינה".

סער חידד מדוע יתנגד לנתניהו בכל מחיר גם בסבב הזה: "פטריוט אמיתי, אחרי ארבע ניסיונות שבהן אין רוב בכנסת שרוצה להביע בו אמון, היה משחרר, היה נותן למישהו אחר, יש עוד אנשים. תמיד אמרנו שאנחנו מוכנים לממשלה לאומית ואפשר להקים אותה בקלות אבל אל תנסו לכפות עלינו את ביבי מטעמים מאוד פשוטים: איננו יכולים לתת את ידינו למי שאנו רואים שמעדיף אינטרס אישי על זה של המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר