"יותר נטל מנכס"

גורם בליכוד: זה מה שעומד מאחורי המתקפה של נתניהו על אמסלם

הקרע בליכוד, רגע לפני פתיחתה הרשמית של מערכת בחירות חמישית: גורם במפלגה מסביר מה עומד מאחורי המתקפה של נתניהו על אמסלם אתמול: "בראיון של עשר שניות הרס קמפיין של חצי שנה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו ואמסלם (צילום: Hadas Parush/Flash90)

גורמים בליכוד מסבירים מה עומד מאחורי המתקפה אתמול של נתניהו על חבר הכנסת דודי אמסלם, לאחר שזה בראיון התבטא על אפשרות להכנסת מפלגת רע"מ לקואליציה עתידית בראשות נתניהו.

"בראיון של עשר שניות הרס אמסלם קמפיין של חצי שנה", אמרו הגורמים בליכוד. כך בדיווח הבוקר (שני) של עיתונאי ידיעות אחרונות יובל קרני. עוד אומר בכיר בליכוד כי “הוא (אמסלם) עשה לנתניהו פיגוע רציני בקמפיין”.

בדיווח של קרני נטען הבוקר, בשם גורמים בליכוד, כי נתניהו רואה כיום באמסלם יותר נטל מנכס, וזה מה שעמד מאחורי המתקפה נגדו אתמול. הסיבה לכך היא, שלקראת הבחירות חפץ נתניהו לפנות לציבור מתון וממלכתי יותר, המתנער מחברי כנסת כגון אמסלם.

“ביבי הולך להרחיק את המועמדים הבעייתיים בליכוד כי הם מרחיקים אותו מהמנדט ה־61”, ציטט קרני גורם בליכוד. “החלום של לפיד זה לקבל בצמרת רשימת הליכוד את אמסלם, קרעי ודיסטל ואת זה נתניהו מבין”.

אתמול אחר הצהרים האשים אמסלם את נתניהו כי פרסם הודעה נגדו על מנת לפגוע בו. בריאיון ל'גלי ישראל' אמר אמסלם כי "חברי הליכוד חלקם תקפו אותי. נתניהו הוציא הודעה כדי לפגוע בי". עוד אמר כי "נדהמתי שלא התקשר והוא עושה את זה לא פעם ראשונה. אני אשמח לשמוע את נתניהו בנושא של הרפורמה במערכת המשפט".

המתקפה של נתניהו הגיע לאחר שאתמול דיבר חבר הכנסת אמסלם על אפשרות להכנסת רע"מ לקואליציה. נתניהו מיהר להכחיש את הדברים, והבהיר בפומבי כי "הדברים נאמרו בניגוד לעמדתו ולא על דעתו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו. נתניהו מעולם לא הסכים ולעולם לא יסכים לכלול את רע"מ בקואליציה שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר