סערה ברשת

המגיש זלזל: "נבחרי הליכוד פחות אינטליגנטים"

גדי סוקניק, לשעבר מגיש המהדורה בערוץ 2, עורר סערה לאחר שטען כי נבחרי הליכוד הם בעלי "רמה נמוכה של אינטליגנציה, של תרבות" • הח"כים לא נותרו חייבים (ברשת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
סוקניק (צילום: Moshe Shai/FLASH90)

איש התקשורת גדי סוקניק, לשעבר מגיש מהדורת החדשות של ערוץ 2, זלזל היום (שני) בתכנית הבוקר של חדשות 13 בנבחרי הציבור של מפלגת 'הליכוד' ועורר סערה גדולה ברחבי הרשת.

"נבחרי 'הליכוד' הם ברמה נמוכה בהרבה מהנבחרים של 'יש עתיד'", אמר סוקניר, ופירט: "רמה נמוכה של אינטליגנציה, של תרבות, של תרבות שיח".

כשנשאל שוב אם חברי הכנסת של הליכוד הם אינטליגנטיים פחות, השיב: "תבדוק את האנשים, מי מוביל את מסורת הצרחות והאלימות המילולית בכנסת, כבר שנים. החברים של יש עתיד הם ברמה הרבה יותר גבוהה".

חברי הכנסת של הליכוד הגיבו לדברים בחריפות. חבר הכנסת מיקי זוהר הגיב: "‏כנראה שגדי סוקניק שכח לעשות ״בדיקת עובדות״ לפני שהגה את דבר השטות שלו. ההתנשאות הזו לא חדשה לנו, ובטח שלא נתרגל אליה. כדי לנצח את ההגמוניה הזו, בע״ה כל מצביעי הימין חייבים לצאת בהמוניהם בבחירות הקרובות".

ניר ברקת צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "גדי סוקניק, תתבייש לך! הליכוד היא המפלגה הדמוקרטית הגדולה היחידה בישראל. נבחרי הליכוד הם מהטובים והחרוצים בכנסת. אני גאה להיות ליכודניק וגאה להיות חלק מנבחרת מנצחת שמייצגת את עם ישראל נאמנה. נגמרו הימים שנעבור לסדר היום על הגזענות!"

יואב גלנט הגיב: "סוקניק, אני מכיר אותך כלוחם בשייטת, אז היית יותר אינטליגנטי… אל תהיה גזען קטן. תקבע מועד ואגיע למבחן IQ מול כל מי שתרצה מרשימת ״יש עתיד״.

קרן ברק הגיבה אף היא וכתבה: "מוכנה להיבחן על רמת האינטליגנציה שלי מול כל ח״כ או שר ביש עתיד ובכלל בקואליציה ופעם אחת ולתמיד נסיים את ההתנשאות הדוחה והריקה מתוכן הזו".

ח"כ גלית דיסטל‬⁩ תקפה את דבריו של סוקניק בראיון ל-103fm ואמרה: "כשמוציאים המיתוג והגזענות המושרשת שהנכדים של המפא"יניקים ירשו מסביהם וסבתותיהם, תראו שהליכוד זו הנבחרת הכי אינטליגנטית והכי משכילה".

ח״כ אופיר אקוניס הגיב: ״דברי סוקניק בהשראת ההסתה של יאיר לפיד. אחרי שהיינו ״מחלה ממארת״ ו״כוחות אופל" הגזענות, ההתנשאות והבורות של עיתונאים מהשמאל מתפרצת. הכל בהשראת ההסתה שמוביל יאיר לפיד. נמאסתם כבר, תתבישו!״

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר