לא מאבד תקווה?

דיווח: בנט שוקל לחזור בו ולהתמודד בבחירות

על פי דיווח במהדורות החדשות, ראש הממשלה נפתלי בנט, שבסביבתו טענו בימים האחרונים כי הוא נוטה לפרוש מהחיים הפוליטיים, כעת שוקל בנט לבחון מחדש את הפרישה (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

אחרי דיווחים לפיהם ראש הממשלה נפתלי בנט נוטה לפרוש מהחיים הפוליטיים לאחר הבחירות הקרובות, עמית סגל פרסם הערב (שני) כי ראש הממשלה שוקל בכל זאת שלא לפרוש ולהתמודד גם לכנסת הבאה.

עוד על פי הפרסום, בנט בימים האחרונים מריץ קמפיינים וסקרים לבדיקת התמיכה בו בקרב ציבור הבוחרים הישראלי.

מוקדם יותר שוחח בנט עם פעילים בימינה שקראו לו שלא לפרוש. בנט אמר כי הוא "רוצה להגיד תודה רבה, בראש ובראשונה, לחברי הסיעה שברגע מאוד קשה של מדינת ישראל לפני שנה, נכנסו לתוך הממשלה מתוך הבנה עמוקה שחייבים לדאוג למדינה שלנו.

"כולנו נשכבנו על הגדר למען המדינה. זה דרש מהח"כים אומץ לב נדיר. כולנו חטפנו קללות, צעקות ושקרים מבוקר ועד לילה. אבל יש לנו עמוד שדרה, והמעשה שאני הכי גאה בו זה מה שעשינו ביחד."

עוד אמר כי "כשקיבלנו החלטה בממשלה על הקמת יישובים ברמת הגולן, ותמכו בהחלטה שרים ממפלגות מר״צ ועד ימינה - זה עדיף מאשר שלא עובדים ביחד."

"נכון, זה לא קל, יש דברים שכל צד צריך לקבל. כל צד מאמין בעמדות שלו, אבל זה טוב שיש את הוויכוח. לא שינינו את הערכים שלנו. לדוגמא, קיבלנו את החלטה לקיים את מצעד הדגלים כמתוכנן ועוד. כשאנחנו ביחד - אי אפשר לשבור אותנו."

בהמשך תקף ואמר כי "ממשלת ביבי-בן גביר-סמוטריץ׳ לא טובה לישראל, אסור לאפשר לזה לקרות, ואני אומר זאת כאיש ימין. גם הפוך זה לא טוב."

"לחלק גדול מהעם היה מאוד קשה ואני לא מתווכח עם התחושה הזאת. לא צריך להיות אזרח אחד במדינה שנכנס לדיכאון בגלל הממשלה הנבחרת - לא משנה מאיזה צד היא."

"הקו שצריך צריך להיות - אחדות רחבה. כן, גם עם הקצוות. אם הם מסכימים להניח בצד ויכוחים אידיאולוגיים ולהתמקד בעשייה. האחדות מוציאה את הטוב מהאדם."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר