הליכוד מתכנסת

אדלשטיין הודיע: "לא אתחרה מול נתניהו"

יו"ר הכנסת לשעבר, אדלשטיין שהצהיר כי יתמודד מול ראש האופוזיציה על ראשות התנועה, ויתר על הרעיון • הסיבה: סקרים שבדקו את המצב העניקו לו אחוזים בודדים (פוליטיקה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוד כהן, פלאש 90)

מפלגת הליכוד תקיים בחירות לרשימת המפלגה לכנסת ה-25 במהלך השבועות הקרובים, אך כנראה תוותר על הבחירות לתפקיד ראש המפלגה, בו צפוי להישאר בנימין נתניהו בניסיון לחזור לשלטון.

ח"כ יולי אדלשטיין, היחיד שהצהיר כי יתמודד מול ראש הממשלה לשעבר על ראשות המפלגה, הודיע הערב (חמישי) כי ויתר על תוכניתו: "אנחנו ניצבים בפני מערכת בחירות קריטית למדינה, ולא אוכל לגרור את הליכוד לעימות בשורותיה. לכן החלטתי להסיר את מועמדותי לראשות המפלגה בבחירות הקרובות", הודיע אדלשטיין.

יו"ר הכנסת ושר הבריאות לשעבר הוסיף בהודעתו: "החלטתי זו נובעת מהרצון לליכוד השורות ולניצחון. במערכת הבחירות הנוכחית נעשה שינוי ונפעל אחרת. הדרך בה נצעד להשיג את מטרתנו תהיה חשובה ומשמעותית - ננצח ברגישות, בנחישות ובחוכמה. זה הזמן להיות מלוכדים, כמשמעות שם מפלגתנו. עם יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, אוביל לניצחון המחנה הלאומי בבחירות ולהקמת ממשלת ימין על מלא".

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בירך את אדלשטיין על החלטתו: "בטוח שנעבוד יחד עם כל חברי המפלגה למען ניצחון הליכוד ומדינת ישראל".

על אף דברי אדלשטיין, נראה שהסיבה הבסיסית להחלטתו טמונה בסקרים שבדקו בעבר את התמודדותו מול נתניהו, שהיה ונשאר האיש האהוב ביותר בציבוריות הישראלית, ובהם קיבל פחות מ-10% תמיכה. אדלשטיין הבין שמאבק כזה יפגע בו ובעתידו - והתקפל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר