שקד: "עכשיו תנשום"

ראש ממשלת הודו נפרד מנפתלי בנט: "מוקיר את הכנות שלך"

בהודעה שפרסם ראש ממשלת הודו בעברית, הוא הודה לראש הממשלה היוצא בנט - ובירך את לפיד: "מקווה שנמשיך את השת"פ בינינו" • שקד כתבה לבנט: "נתת כ"כ הרבה" (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
מודי ובנט בוועידת האקלים בגלזגו, לפני כחצי שנה (צילום: דוברות)

ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי, נפרד מראש הממשלה נפתלי בנט ובירך את ראש הממשלה נכנס יאיר לפיד. שרת הפנים איילת שקד, שתכנס לנעליו של בנט בתפקיד יו"ר ימינה, בירכה אף היא.

מודי, שידוע כחובב את מדינת ישראל, פרסם בחשבונו ברשתות החברתיות הודעת ברכה בשפה העברית לראש הממשלה היוצא.

בהודעה כתב מודי: "תודה לך כבוד נפתלי בנט על היותך ידיד אמת של הודו. אני מוקיר את השיחות הכנות והפוריות שלנו ומאחל לך הצלחה רבה בתפקידך החדש".

מודי ניצל את ההזדמנות ובירך גם את ראש הממשלה הנכנס יאיר לפיד: "ברכות חמות ואיחולים לבביים לכבוד יאיר לפיד על כניסתו לתפקיד ראש הממשלה. אני מצפה להמשיך ולקדם את השותפות האסטרטגית שלנו בזמן שאנו חוגגים 30 שנה של יחסים דיפלומטיים מלאים".

מודי ובנט בוועידת האקלים בגלזגו, לפני כחצי שנה

יו"ר ימינה ושרת הפנים, איילת שקד כתבה בערב שבת בפוסט תודה לראש הממשלה לשעבר ושותפה הפוליטי ב-16 השנים האחרונות, נפתלי בנט.

שקד כתבה: "תודה נפתלי בנט. תודה ששדות העוטף ירוקים ולא שרופים, תודה שהאיראנים רועדים, תודה שניהלת את הקורונה הכי מדוייק שיש ובלי סגרים ותודה שניהלת בעוצמה את מצעד הדגלים. תודה שמול מנהיגי עולם לא פנית לאחור ולא הסכמת למדינת טרור. תודה שאהבת את כולם וראית בכולם שותפים ותודה על דרך ארוכה רוויות הצלחות וגם מכשולים.

עוד כתבה שקד: "אני מכירה אותך 16 שנה. לא היה יום אחד שבו לא חשבת על המדינה שלנו בעדיפות ראשונה. כמו בלבנון, כך גם בכנסת ובלשכת ראש הממשלה. תמיד היית מוכן להקריב הכל למען מדינת ישראל. אני יודעת שגם עכשיו לא תפסיק. תמשיך עם ראש מורם נפתלי. בזכותך כולם יודעים שאפשר לנהל מדינה סוערת כמו ישראל שלנו בבטחון, באחריות ובדרכי נועם. נתת כל כך הרבה מעצמך. עכשיו תנשום."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר