ממשלת המעבר

למרות הסירוב, לפיד בפנייה לנתניהו: "מוזמן לפגישת עדכון"

ימים לאחר כניסתו לתפקיד ראש הממשלה, יאיר לפיד הזמין את בנימין נתניהו לתדרוך בטחוני "בענייני המדינה שעל הפרק" • נתניהו צפוי לדחות את ההזמנה - בדומה ליחסו אל נפתלי בנט (פוליטי, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
לפיד ונתניהו (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד שיגר היום (ראשון) בצהרים מכתב ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ובו הוזמן האחרון לשיחת עדכון עם לפיד, כמקובל.

נתניהו, שמאז הודח מתפקידו כראש ממשלה סירב להגיע לפגישת העדכון עם רה"מ לשעבר בנט, מתכוון כעת להמשיך בהחרמת הפגישה, גם כשלפיד על כס ראש הממשלה.

נתניהו כתב בהודעת השיחה בה ברך את לפיד על כניסתו לתפקיד כי יו"ר האופוזיציה ביקש שהפגישה על העדכון הביטחוני תעשה רק עם המזכיר הצבאי ללא לפיד.

למרות זאת, החליט ראש הממשלה להזמין את נתניהו וכתב במכתב ששיגר: "בהתאם לחוק הכנסת, אני מבקש להזמין אותך בהקדם לפגישת עדכון בענייני המדינה שעל הפרק."

עוד כתב לפיד: "תיאום הפגישה יעשה בציר לשכות כמקובל".

כזכור, ביום שישי האחרון פרסמה לשכת יו"ר האופוזיציה נתניהו כי "ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו התקשר כעת לראש ממשלת המעבר יאיר לפיד ואמר לו: ״אני רוצה לאחל לך ולכולנו שארבעת החודשים הקרובים יהיו תקופה של שקט ביטחוני".

"ראש הממשלה לשעבר נתניהו הציע שהעדכון הביטחוני יתבצע באמצעות המזכיר הצבאי כדי למנוע את הפיכת הפיכת העדכון הביטחוני לכלי פוליטי בזמן בחירות."

בלשכת לפיד פרסמו גם כן הודעה על השיחה בין השניים בה נכתב כי "ראש הממשלה יאיר לפיד שוחח כעת עם יו״ר האופוזיציה בנימין נתניהו שבירך אותו לרגל כניסתו לתפקיד. לפיד הזמין את נתניהו לבוא כמקובל לתדרוך בטחוני בלשכתו עם המזכיר הצבאי."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר