בחירות 2022

סקר חדש: לאף גוש אין רוב להרכבת ממשלה

סקר חדש שפורסם הערב מעלה כי אף גוש לא מצליח להשיג את המספר 61 בכדי להרכיב ממשלה • גדעון סער ובני גנץ זוכים ל-13 מנדטים • 'ימינה' של איילת שקד לא עוברת (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
לפיד ונתניהו (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

סקר חדש שפורסם הערב (שני) ב'חדשות 12' עולה כי גוש הימין בראשות בנימין נתניהו זוכה ל-59 מנדטים, גוש לפיד עם 55 מנדטים, כך שלאף גוש אין רוב להרכבת ממשלה. איילת שקד לא עוברת את אחוז החסימה, גם במצב שיועז הנדל מצטרף אליה.

מהסקר שנערך על ידי הסוקר מנו גבע עולה כי אם היו מתקיימות כיום בחירות לכנסת, 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו הייתה נחלשת וזוכה ל-34 מנדטים. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד מתחזקת עם 23 מנדטים.

'כחול לבן - התקווה החדשה', בראשות בני גנץ וגדעון סער, זוכה ל-13 מנדטים. במידה ואייזנוקט מצטרף אליה היא תגדל ל-15 מנדטים על חשבון 'יש עתיד'.

על פי הסקר, 'הציונות הדתית' בראשות בצלאל סמוטריץ' עם 10 מנדטים. בגזרת המפלגות החרדיות: ש"ס בראשות אריה דרעי נחלשת ל-8 מנדטים ו'יהדות התורה' בראשות משה גפני שומרת על כוחה עם 7 מנדטים.

'הרשימה המשותפת' בראשות איימן עודה זוכה ל-6 מנדטים, כך גם 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן עם 6 מנדטים. 'העבודה' בראשות מירב מיכאלי עם 5 מנדטים.

רע"מ בראשות מנסור עבאס ומר"צ בראשות ניצן הורוביץ על גבול אחוז החסימה עם 4 מנדטים. וכאמור, 'ימינה' בראשות איילת שקד לא עוברת את אחוז החסימה.

סקר כאן 11 ומכון קנטר בראשות דודי חסיד: הליכוד: 34 יש עתיד: 23. כחול לבן: 14. הציונות הדתית: 10. שס: 8. יהדות התורה: 7. הרשימה המשותפת: 6. ישראל ביתנו: 5. העבודה: 5. מרצ: 4. ימינה: 1.9

אם גדי אייזנקוט מצטרף לגנץ וסער: הליכוד: 34 יש עתיד: 21. גנץ וסער: 17.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר