'ימינה' לא עוברת

סקר: גוש נתניהו יתחזק - אם בן גביר בראש

בסקר טרי שפורסם הערב עולה, כי גוש נתניהו מקבל 59 מנדטים, אך במידה ובן גביר יעמוד בראש 'הציונות הדתית', הגוש יקבל עוד מנדט • סער וגנץ ירדו במנדט • אלו התוצאות (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שלטי בחירות ב-2019 (צילום: Adam Shuldman/Flash90)

על פי תוצאות הסקר שפורסם הערב (ראשון) ב'חדשות 13', גוש נתניהו מקבל 59 מנדטים, במידה ובן גביר יעמוד בראשות 'הציונות הדתית', גוש נתניהו מקבל 60 מנדטים, 'ימינה' לא עוברת את אחוז החסימה באף אחד מן התרחישים והאיחוד של גנץ עם סער לא מתרומם.

מהסקר, שערך סוקר חדשות 13, פרופ' קמיל פוקס, באמצעות חברת פרויקט מדגם בהנהלתו של ד"ר אריאל איילון ובאמצעות חברת סטט-נט בראשות יוסף מקלדה, עולה כי מפלגת הליכוד זוכה ל-34 מנדטים.

המפלגה השנייה בגודלה במקרה זה - תהיה יש עתיד עם 22 מנדטים, האיחוד של סער וגנץ, מניב רק 12 מנדטים ואילו הציונות הדתית בראשות סמוטריץ' מקבלת 10 מנדטים.

המפלגות החרדיות זוכות על פי הסקר הנוכחי לחמישה עשר מנדטים בלבד - ש"ס עם שמונה ויהדות התורה מסתפקת בשבעה מנדטים.

העבודה מקבלת שישה מנדטים, כאשר הרשימה המשותפת גם עם שישה מנדטים, בדיוק אותם המנדטים שמקבלת מפלגת ישראל ביתנו.

מרצ (בראשות זהבה גלאון) - 5 מנדטים, רע"מ נמצאת על גבול אחוז החסימה עם 4 מנדטים וימינה – לא עוברת את אחוז החסימה (2.9%)

במידה ויאיר גולן עומד בראשות מרצ המפלגה מקבלת 4 מנדטים, והעבודה 7.

על פי התוצאות הללו - גוש נתניהו עם 59 מנדטים וגוש הקואליציה הנוכחית – 55, כאשר בתווך נמצאת הרשימה המשותפת עם שישה מנדטים.

הסקר בדק תרחיש שאיתמר בן גביר עומד בראש הציונות הדתית, אז המפלגה מקבלת שלושה מנדטים נוספים והיא עומדת על 13 מנדטים (2 על חשבון הליכוד ו-1 על חשבון כחול לבן-התקווה החדשה), וגוש נתניהו מגיע ל-60 מנדטים

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה בין בנימין נתניהו ליאיר לפיד 45% מהנשאלים מעדיפים את נתניהו בראשות הממשל, ואילו 32% מעדיפים את יאיר לפיד.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה בין בנימין נתניהו לבני גנץ 46% מהנשאלים מעדיפים את נתניהו בראשות הממשלה, ואילו 29% מעדיפים את יאיר לפיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר