בקומה שמונה

ההשפלה: הלשכה שהציע רה"מ לפיד לבנט

ראש הממשלה החליפי, נפתלי בנט, ביקש שיידאגו לו ללשכה במשרד ראש הממשלה ולשכת רה"מ לפיד הציעה לו חדר יחסית קטן בקומה השמינית, בנט סירב והלך לכנסת (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

מיד לאחר שסיים את תפקידו כראש ממשלת ישראל, במשרד ראש הממשלה חיפשו לשכה לנפתלי בנט ובלשכת יאיר לפיד הציעו לבנט לשבת בחדר קטן ששימש עד לאחרונה את נעמה שולץ שהיתה מנכ"לית משרד רה"מ החליפי.

על פי הדיווח ב'כאן 11', בסביבת בנט טענו שמדובר על "הצעה משפילה" ובנט החליט להעביר את לשכתו ואת סדר יומו לכנסת שם יש לו חדר מתוקף היותו ח"כ.

יצוין כי המצב שבו לראש הממשלה החליפי אין לשכה מרווחת הוא חדש, שכן ללפיד וגנץ ששימשו בתפקיד נהנו מהלשכות המפוארות במשרד החוץ ובמשרד הביטחון.

גורמים שמעורבים בפרטים אמורו לעיתונאי מיכאל שמש כי אם לפיד היה רוצה למצוא עבור בנט לשכה ראויה הוא היה מוצא כזאת.

מסביבת בנט נמסר: רה״מ החליפי מקיים את עיקר סדר יומו מהלשכה בכנסת ועומדת לרשותו לשכה נוספת במשרד רה״מ

כזכור, בתחילת החודש דווח, כי בלשכת בנט גילו כי הוא אינו זכאי לתנאים להם זכאי כל ראש ממשלה, לאחר סיום תפקידו וזאת בשל פרק הזמן הקצר בו כיהן כראש ממשלה - רק שנה, והתנאי לקבלת התנאים הוא שנה וחצי.

,בלשכת בנט תכננו לפנות לוועדת הכספים כדי לבקש לשנות את הקריטריונים לקבלת תנאי פרישה של ראש ממשלה משנה וחצי כפי הקבוע בחוק - לשנה, וזאת מחשש שהכנסת הבאה לא תכיר בתקופת כהונתו כראש ממשלה חלופי.

המכתב נוסח כבר לבקשה, אך מי שחסם את הבקשה והבהיר שלא יתמוך בה הוא ראש הממשלה הזמני לפיד, שנימק את ההחלטה לא לתמוך בכך, שזו בקשה פרסונלית, שבסופו של דבר תשאיר כתם גם על לפיד.

יצוין, כי כל ראש ממשלה זכאי לאחר עזיבתו את הלשכה הבכירה במדינה - למשרד משלו במשך חמש שנים, עם שני עובדים, רכב שרד עם נהג, אבטחה ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר