הליכוד גיחך

הח"כית המקורבת לסער עורקת ל'יש עתיד'

מיכל שיר הודיעה כי היא עוברת אל מפלגתו של יאיר לפיד 'יש עתיד' ונוטשת את גדעון סער. בליכוד הגיבו: "לא מתערבים איך השמאל מחלק קולותיו". יו"ר ועדת ההבחירות הבהיר כי לא תוכל להתמודד בסיעה חדשה (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
מיכל שיר (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

חברת הכנסת מיכל שיר, שנחשבה למקורבת אל השר גדעון סער, הודיעה היום (ראשון) על עזיבתה את מפלגת 'תקווה חדשה' ועל התמודדותה בבחירות הקרובות במסגרת רשימת 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד.

"אני מסיימת היום תקופה מרתקת עם חברי גדעון סער", כתבה שיר בציוץ בטוויטר, "נפלה בחלקי הזכות להיות חלק מהמהלך הפוליטי הדרמטי שהוביל לקץ שלטונו של בנימין נתניהו". היא הוסיפה: "אני מצטרפת היום לראש הממשלה יאיר לפיד ולמפלגת יש עתיד שהיא הכוח הפוליטי המרכזי אשר עומד כחומה בצורה מול מי שמנסה לפרק אותנו מבפנים".

לפיד בירך אותה על הצטרפותה וכתב: "מברך את חברת הכנסת מיכל שיר על הצטרפותה ליש עתיד. מיכל היא חברת כנסת מצויינת וחרוצה עם ניסיון רב. יש לפנינו עבודה רבה. נמשיך לעבוד ביחד לטובת אזרחי ישראל. ברוכה הבאה".

גדעון סער הגיב גם הוא וכתב: "בהצלחה בהמשך הדרך מיכל".

אלא שיו"ר וועדת הבחירות המרכזית, חנן מלצר, הודיע כי סער "לא תוכל להתמודד בסיעה חדשה". ההערכה היא כי שיר תתפטר מהכנסת בינתיים.

בליכוד הגיבו להודעת שיר וכתבו: "אנחנו לא מתערבים באיך השמאל מסדר את הרשימות שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר