הסערה וההתנצלות

ח"כ רם בן ברק על נתניהו: "יש לו בעיות נפשיות"

בצל פגישת לפיד ונתניהו, ייחס יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ממפלגת יש עתיד, בעיות נפשיות לנתניהו. הוא התנצל על כך בציוץ, וכתב: "ההתבטאות אינה במקומה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בן ברק ונתניהו (צילום: Olivier Fitoussi, Yonatan Sindel/Flash90)

שעות אחרי פגישתם המתוקשרת הראשונה של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו וראש הממשלה יאיר לפיד, בצל מבצע 'עלות השחר' ברצועת עזה, חולל חבר הכנסת רם בן ברק ממפלגתו של לפיד סערה, כשייחס לנתניהו "בעיות נפשיות".

בראיון לחיים הכט ברדיו 'קול רגע' אמר בן ברק, המכהן כיו"ר וועדת החוץ והביטחון של הכנסת, כי "מאוד שמחתי לראות שבצד הנכון של השולחן יושב לפיד ובצד השני ראש האופוזיציה נתניהו". הוא הוסיף: "זה האיש, האיש שלא נותן גיבוי לשרים שלו, לא נותן קרדיט לאף אחד, הכל אני ואני ואני וקשה לו במצבים האלה".

בשלב הזה אמר: "אנחנו מבינים שיש לו בעיות נפשיות כאלה ואחרות, וזה בסדר אנחנו לומדים לחיות כל זמן שהוא באופוזיציה הכל בסדר".

כעבור משך זמן, ולאחר סערה מצד אנשי ימין ברשתות החברתיות, התנצל בן ברק והודה כי האמירה לא הייתה במקומה. "ההתבטאות שלי כי אי התייצבותו של ראש האופוזיציה לפגישות עדכון עם רה"מ לפיד כמתחייב, נובעת מבעיות אישיות, אינה במקומה ועל כך אני מתנצל", כתב בן ברק.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', הבוקר הגיע ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, לפגישה עם ראש הממשלה, יאיר לפיד, בכדי לקבל עדכון ביטחוני על מבצע 'עלות השחר' ברצועת עזה. במהלך הפגישה נתניהו קיבל סקירה על המתרחש ברצועה. בשיחה השתתף האלוף אבי גיל, המזכיר הצבאי לראש הממשלה. יצוין כי הפגישה בין השניים נמשכה 45 דקות.

לאחר הפגישה, הוציאו שתי הלשכות שתי תמונות שונות - לשכת נתניהו הוציאה תמונה של השניים מחייכים בעוד לשכת לפיד הוציאה תמונה בה שניהם נראים חמורי סבר.

התמונה שהוציאה לשכת נתניהו (צילום: חיים צח / לע"מ)
התמונה שהוציאה לשכת לפיד (צילום: חיים צח / לע"מ)

בתום הפגישה התבטא נתניהו: "אני נותן גיבוי מלא לממשלה וכוחות הביטחון, אני מחזק את תושבי הדרום על עמידתם האיתנה, קיבלתי כעת עדכון מפורט, נתתי מניסיוני כמה עצות ואני חושב שהם יכולות לסייע".

מוקדם יותר התייחס רה"מ לפיד לחיסול בכיר הג'יהאד האיסלמי, חאלד מנצור, מפקד מרחב דרום של הג'יהאד האיסלאמי בעזה ואמר: "זהו מאמץ מבצעי ומודעיני, והישג יוצא דופן. אני רוצה להביע הערכה לשר הביטחון בני גנץ, לרמטכ"ל, לראש השב"כ ולאלפי האנשים שתחת פיקודם.

"צה"ל ממשיך לתקוף מטרות ופעילי טרור, לסכל חוליות שיגור. אנחנו פועלים בצורה ממוקדת ואחראית על מנת לצמצם למינימום פגיעה בבלתי מעורבים. המבצע ימשך ככל שיידרש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר