בחירות 2022

יונתן פולארד בדרך לפוליטיקה? ולמי הציעה 'בל"ד' מקום?

סיעת בל"ד ברשימה המשותפת הציעה לעיתונאי 'הארץ' מקום ברשימתה לכנסת, אך הלה לפי שעה סירב. ב'עוצמה יהודית' של איתמר בן גביר בוחנים לצרף את יונתן פולארד (פוליטי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
פולארד בהלוויית רעייתו, לפני מספר חודשים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

גדעון לוי, עיתונאי 'הארץ', קיבל הצעה להצטרף לרשימת סיעת 'בל"ד', ברשימה הערבית המשותפת, לקראת הבחירות הקרובות לכנסת. כך דווח בחדשות 12.

לוי אישר את הדיווחים, לפיהם המפלגה קיימו עמו "מגעים רציניים" לקראת הצטרפות, אולם הודיע כי לפי שעה הוא מסרב להם וכי נשאר עיתונאי ולא מצטרף לפוליטיקה.

בסוף השבוע דווח ב'ישראל היום' כי דמות נוספת שנבחנת צירופה לפוליטיקה, הפעם במפלגה שהיא כנראה הנגטיב הבולט ביותר לבל"ד - עוצמה יהודית של איתמר בן גביר - היא זו של המרגל היהודי יונתן פולארד.

לפי הדיווח של הכתב אמיר אטינגר, בן גביר אף נפגש עם פולארד לצורך בחינת המהלך. ברשימתו של בן גביר כבר שובצו מנכ"ל המפלגה יצחק וסרלאוף והפעיל למען הנגד, תושב אפיקים, אלמוג כהן.

ביום שישי נפגש איל ההון החרדי מאוסטרליה, יוסף גוטניק, שמימן את קמפיין "נתניהו טוב ליהודים" בבחירות 1996, שהובילו לניצחונו של יו"ר האופוזיציה נגד שמעון פרס, עם בן גביר. גוטניק גם קיים פגישה עם נתניהו יום קודם לכן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר