"מזדהה עם התפיסות"

עיתונאי 'הארץ' בדרך למפלגת בל"ד? "חושב על ההצעה"

גדעון לוי מאשר את המגעים שניהלו עמו אנשי מפלגת בל"ד ברשימה המשותפת, ואומר כי הוא "חושב על ההצעה". לדבריו, זו המפלגה שהוא מזדהה עם תפיסותיה יותר מכל מפלגה אחרת (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
גדעון לוי (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

גדעון לוי, עיתונאי 'הארץ', שקיבל הצעה להצטרף לרשימת סיעת 'בל"ד', ברשימה הערבית המשותפת, לקראת הבחירות הקרובות לכנסת, התייחס היום (ראשון) למגעים עם בכירי הרשימה והודה כי הוא חושב על ההצעה. יחד עם זאת אמר כי מתחשק לו להישאר ב'הארץ'.

"אני לא מכיר אותן עד כדי כך", אמר על תפיסות המפלגה, בראיון שהעניק לגלי צה"ל, "אבל נראה לי שאני יותר מזדהה עם התפיסות שלהם מאשר כל מפלגה אחרת".

בהתייחס למגעים שהיו, אמר לוי: "הייתה פגישה, הציעו, אני חושב שזה כרגע לא ברור בכלל. לא ברור אם הם רצים לבד, לא ברור שום דבר. יש הצעה כן, ואני חושב עליה".

עוד פירט: "לא דובר על מקום ספציפי ברשימה, אפילו לא העלינו את זה כי זה באמת לא חשוב ואני עוד רחוק מזה. בסוף, נראה מתחשק לי להישאר ב'הארץ'".

בסוף השבוע דווח ב'ישראל היום' כי דמות נוספת שנבחנת צירופה לפוליטיקה, הפעם במפלגה שהיא כנראה הנגטיב הבולט ביותר לבל"ד - עוצמה יהודית של איתמר בן גביר - היא זו של המרגל היהודי יונתן פולארד. לפי הדיווח של הכתב אמיר אטינגר, בן גביר אף נפגש עם פולארד לצורך בחינת המהלך.

ברשימתו של בן גביר כבר שובצו מנכ"ל המפלגה יצחק וסרלאוף והפעיל למען הנגד, תושב אפיקים, אלמוג כהן. ביום שישי נפגש איל ההון החרדי מאוסטרליה, יוסף גוטניק, שמימן את קמפיין "נתניהו טוב ליהודים" בבחירות 1996, שהובילו לניצחונו של יו"ר האופוזיציה נגד שמעון פרס, עם בן גביר. גוטניק גם קיים פגישה עם נתניהו יום קודם לכן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר