במקום השלישי

אמיתי פורת הודיע: מצטרף למפלגת הרוח הציונית

מפלגת הרוח הציונית, שלא מצליחה להתרומם בסקרים ולעבור את אחוז החסימה, מנסה למשוך אליה קהל דתי לאומי, והיום, הודיעו במפלגה על הצטרפותו של אמיתי פורת, שימוקם במקום השלישי (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אמיתי פורת (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

יו"ר 'הרוח הציונית' איילת שקד הכריזה בשעה זו (ראשון), כי אמיתי פורת, מזכ"ל הקיבוץ הדתי לשעבר, יהיה הנציג הסרוג ברשימה, שבינתיים מכילה רק את שקד, הנדל והאוזר. פורת ימוקם במקום השלישי.

פורת, בן 50, נולד וגדל בכפר עציון שבגוש עציון שם חי גם היום. נשוי למיקי ואב לארבעה ילדים. אמיתי, הוא בנו של חנן פורת ז"ל, איש חזון וחינוך, חבר כנסת, ממחדשי ההתיישבות בגוש עציון וממקימי גוש אמונים.

אמיתי הוא חבר כפר עציון והקיבוץ הדתי, כיהן כמזכ"ל הקיבוץ הדתי בחמש השנים האחרונות, ומכהן כיום כיו"ר עמותת אלומה המלווה צעירים מכל גווני החברה הישראלית להכנה לשירות צבאי (בנות דתיות), הכנה וקבלה לעולם ההשכלה הגבוהה ולאחר מכן להשתלבות בתעסוקה.

אמיתי פורת, אמר לאחר ההודעה על הצטרפותו: "אני שמח היום להצטרף לרוח הציונות, הבית של הציונות הדתית והימין הערכי. היום, יותר מתמיד אנחנו נדרשים להשיב את הרוח הציונית, את החלוציות, את ההתמודדות חסרת הפשרות עם האתגרים העומדים בפנינו ובפני מדינת ישראל ואת הרוח המאחדת והמקרבת. המשימה שלקחנו על עצמנו אנשי הציונות הדתית היא להיות הגשר המחבר את כל חלקי העם".

"כאיש הקיבוץ הדתי", הוסיף פורת לסיום דבריו, "אני כאן על מנת לקדם את ערכי החקלאות, ההתיישבות והמרחב הכפרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר