קרע בין השותפים

חילופי עקיצות בין ליברמן ללפיד; "לא בקיא בפרטים"

ברקע דיווחים על מתיחות בין ראש הממשלה לפיד לשר האוצר ליברמן, במהלך היום השניים החליפו עקיצות מרומזות בפומבי (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: YOAV DUDKEVITCH/POOL)

איומי הסתדרות המורים: במהלך היום נרשמו חילופי עקיצות בין ראש הממשלה יאיר לפיד למי שנחשב שותפו הקרוב, שר האוצר אביגדור ליברמן.

במהלך פגישה שנערכת מוקדם יותר היום (שני) בין ראש הממשלה ליו"ר מועצת התלמידים והנוער אמר לפיד בביקורת על התנהלות משרד האוצר כי הוא "לא אוהב את הדרך שבה מדברים על המורים הוותיקים במשא ומתן הזה".

עוד אמר לפיד כי "המורים הוותיקים הם אנשים שחינכו פה דורות של תלמידים, שהפקדנו בידיהם את הילדים שלנו. הם לא נטל על המערכת הם עמוד התווך, הם אנשים שהקדישו את חייהם לחינוך. אין דבר יפה מזה".

בתגובה לדברים, עקץ שר האוצר ליברמן במרומז את לפיד ואמר כי "לכל מי שלא בקיא בפרטים - ראשית, לפי ההצעה שהונחה, כלל המורים, הן הצעירים והן הוותיקים ייהנו מתוספות שכר.

שנית, אנו שמים במרכז מצוינות, ולכן כל מורה בעל ותק של שנה או ותק של 20 שנה, שישקיע ויצטיין בעבודתו, יזכה לתגמול משמעותי נוסף בשכרו. לילדים ולנכדים של כולנו מגיע חינוך איכותי" הוסיף ליברמן.

הדברים באים ברקע דיווחים על קרע בין השניים בין היתר ברקע חתימת הסכם עודפים עם מפלגת 'המחנה הממלכתי' של בני גנץ ולא עם ישראל ביתנו של ליברמן כמו בסבבי הבחירות האחרונים, דבר המשאיר את ליברמן בלי יותר מדי אפשרויות לחתימה על הסכם קואליציוני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר