"מגיעה לה הזדמנות"

ג'ונתן פולארד בחיזוק מפתיע וחריג לאילת שקד • צפו

המפלגה של אילת שקד לא מצליחה להתרומם כבר שבועות ארוכים בסקרים, אך הבוקר היא מקבלת חיזוק מפתיע וחריג - המרגל הישראלי פולארד, שעד עתה לא התבטא כלל על פוליטיקה | צפו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יונתן פולארד, היום (צילום: דוברות)

המרגל הישראל ג'ונתן פולארד שחרר הבוקר (שלישי) הצהרה חריגה והסביר מדוע הפעם צריך להצביע עבור מפלגת הרוח הציונות בראשות אילת שקד.

"חברים", אמר פולארד בפתח הסרטון שפרסם, "כפי שכולם יודעים אני לא חבר בשום מפלגה פוליטית ועד היום לא המלצתי בצורה פורמלית על אף בן אדם או מפלגה. אני עצמאי והנאמנות הבלעדית שלי והדאגות שלי הן למדינת ישראל ולעם ישראל".

"בגלל אהבתי האין סופית למדינה והמסירות שלי להישרדותה ולעתידה אני קורא עכשיו להצביע לאדם שאני יודע שישרת את מדינת ישראל בצורה שתשמור הן על האינטרסים החיוניים שלה והן על כבודה - והבן אדם הזה זו איילת שקד. כן, היא הראתה נאמנות בממשלה הקודמת, אבל אני מאמין בלב שלם שהיא מבינה שנעשו שגיאות על ידה ושהיא לא תחזור עליהן".

לדברי פולארד: "אנחנו צריכים אותה עכשיו, חופשיה ונקייה מכל ההשפעות הרעות שפגעו בה אישית ופוליטית. כולנו עושים טעויות. ההבדל הוא בין אלה בנינו שמסרבים להכיר בשגיאות האלה ובין אלה בנינו שמכירים בשגיאות ועומדים על כך לא לחזור עליהן. אני מאמין שאיילת שקד היא אדם כזה. מגיעה לה ההזדמנות להמשיך להיות חלק מהנהגה הישראלית, ובתקופה הקשה והמסוכנת בהיסטוריה שלנו אנחנו צריכים וראויים לפטריוטית מוכחת כמו איילת שקד".

כזכור לפני מספר ימים דווח, כי עוצמה יהודית של איתמר בן גביר הייתה במגעים לצירופו של פולארד לרשימה. לפי הדיווח של הכתב אמיר אטינגר, בן גביר אף נפגש עם פולארד לצורך בחינת המהלך. כמו כן היו דיווחים על צירופו של פולארד למפלגת הליכוד, דבר שמן הסתם כבר במערכת הבחירות הנוכחית.

לפני מספר חודשים, פרסם פולארד מאמר חריף בעיתון ידיעות אחרונות שבו התייחס לגל פיגועי הטרור הרצחניים, ולתבוסתנות הישראלית כפי שהוא תופס אותה. בין היתר התייחס לתיעודים מלכידת שני המחבלים שביצעו את הטבח באלעד ותקף בחריפות את הממשלה, ששקד היא מהבכירים בה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר